مینی بوک (1)بیندیشید و ثروتمند شوید

(0)
نویسنده:

450,000ریال

360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
499

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مینی بوک

انتشارات مات منتشر کرد:
نقطه شروع همه موفقیت ها میل و آرزو است؛ این نکته را همواره به خاطر داشته باشید. میل ضعیف، نتایج ضعیفی به همراه دارد؛ همان طور که شعله ای کوچک گرمای کمی ایجاد می کند.
ادوین سی. بارنز آرزوی بزرگی داشت؛ او می خواست همکار تجاری دانشمند معروف، توماس ادیسون شود؛ اما دو مشکل وجود داشت!
1- ادوین بارنز ادیسون را نمی شناخت.
2- ادوین بارنز کاملا ورشکسته بود. او حتی برای خرید بلیت قطارش پول کافی نداشت. بسیاری از افراد میل به ثروت دارند، اما میل آنها به اندازه کافی قوی نیست؛ بنابراین، به محض روبه رو شدن با یک یا دو چالش با امیال خود خداحافظی می کنند؛ اما بارنز مردی با اراده ی قوی بود و آرزویش برای همکاری با ادیسون نیز به همین میزان شدت داشت.
بارنز مصمم بود که خواسته خود را به واقعیت تبدیل کند. او برای غلبه بر «ورشکستگی» خود، با قطار باربری خود را به شهر اورنج در ایالت نیوجرسی رساند کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثری سازنده از ناپلئون هیل، راهنمای ضروری برای پیوستن به صف موفق ترین افراد دنیاست. ناپلئون هیل پس از مصاحبه با بیش از پانصد نفر از زنان و مردان دوران خویش، راز انباشتن ثروت کلان را بر اساس این نظریه فاش کرد که اگر ما بتوانیم یاد بگیریم مانند ثروتمندان بیندیشیم می توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم. او فقط فرمول سیزده مرحله ای ساده ای تهیه کرد تا به شما کمک کند که اهداف خویش را مشخص کنید، راز موفقیت حقیقی را کشف کنید، هر آنچه در زندگی می خواهید را به دست بیاورید و به صف افراد فوق العاده موفق بپیوندید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی