شکار هیولا

(0)
نویسنده:

3,800,000ریال

3,420,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
579

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شکار هیولا

انتشارات کتاب کوچه منتشر کرد:
رمان «شکار هیولا» یک تریلر جنایی ترسناک است که جلد دوم از مجموعه کتاب‌های «دریاچه متروک» (دریاچه استیل هاوس) به حساب می‌آید. نویسنده این اثر، ریچل کین آنقدر مهارت داشته است که مخاطبانش را در پایان جلد دوم چشم‌انتظار نگه دارد تا «شکار هیولا» نیز منتشر شود و آنها از سرنوشت یک قاتل سریالی خطرناک و خانواده‌اش با خبر شوند.
این رمان با این عبارات شروع می‌‌شود: «تاریک است و در رختخواب هستم. بیست شب از فرار شوهر سابقم از زندان گذشته اشت. خوابم نمی‌برد و تماشاگر رقص نور و سایه‌ها روی پرده اتاق شده‌ام. روی تشکی با ملحفه‌ای بسیار نازک دراز کشیده‌ام و با هر تکانی که به خودم می‌دهم، صدای فنرهای آن بلند می‌شود. بچه‌هایم لنی و کانر روی بزرگ‌ترین تخت‌های اتاقی که در متلی نسبتا گران‌قیمت کرایه کرده‌ایم، خوابیده‌اند. جایی را اجاره کرده‌ایم که توانایی پرداخت کرایه‌اش را داشته باشم.»
ریچل کین، نویسنده آمریکایی، در سال 1962 در تگزاس به دنیا آمده است و بیش از همه به خاطر رمان‌هایی که در ژانر فانتزی، وحشت و جنایی نوشته، شهرت جهانی دارد. خصوصا که بسیاری از آثار او مانند «کتابخانه بزرگ»، «خون‌آشامان مورگان ویل» و… در لیست پرفروش‌های سایت آمازون و گودریدز قرار گرفته‌اند. گرچه این نویسنده در سال 2020 به علت ابتلا به سرطان از دنیا رفت اما همچنان آثار او مخاطبان خود را دارد و نظر علاقمندان به ژانر وحشت را به خود جلب می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی