ایشان

(0)

890,000ریال

801,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
186

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ایشان

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
واکاوی روایت‌های گاه متناقض برای پایان بخشیدن به قصه‌های ناتمام و تلاش برای کشف واقعیاتی که در سایه‌ی خیال و وهم پنهان شده‌اند، راوی «ایشان» را در مسیر افشای حقایقی قرار می‌دهد که در گوشه‌ و کنارِ باورهای عامیانه، رازهای خانوادگی و تاریخِ شهر نهاوند پنهان شده‌اند.
آنچه در «ایشان» انتظار شما را می‌کشد:
سینا بهره‌مند، نوه‌ی حکیم‌حافظ بهره‌مند قهرمان نبرد با «ایشان»، رودرروی مادربزرگش، پدرش و دوستان پدربزرگش ایستاده تا بداند حکیم‌حافظ واقعاً چگونه آدمی بوده است؟ حقیقت ماجرای «باغ کوهانی» چیست؟ چرا نهاوندی‌ها از «خانه‌ی سیدان» می‌ترسند؟ راز محله‌ی «گوشه‌ی هفت‌آسیابه» چیست؟ و… «ایشان» روایتِ جذاب و پرکششی است شکل‌گرفته از خاطرات و داستان‌هایی که سینا بهره‌مند آن‌ها را با ما در میان می‌گذارد. جوان سی‌وپنج‌ساله‌ای که پرور‌ده‌ی قصه‌های مادربزرگش، سنگین‌بانو است و حالا به نبرد با قصه‌ها و باورهای مادربزرگ رفته است.
احمد ابوالفتحی که پیش از این در مجموعه داستانِ «پل‌ها» و رمان «سال سی»، توانمندی‌اش در روایتِ تنهایی‌ها، غم‌ها و شادی‌های ایرانیان معاصر را دیده‌ایم، در داستان‌هایش به برقراری هم‌نوایی میان ساخت‌های مدرن داستان‌نویسی و شیوه‌های قصه‌پردازی‌ ایرانی توجهی ویژه دارد. او این‌بار با رمانِ پرقصه، پرکشش و اندیشه‌ورزِ «ایشان» از نسبت میان اسطوره، خیال و تاریخ می‌گوید و از نوع مواجهه‌ی انسان ایرانی با این سه.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی