تازه مدیر (گستره)

(0)

850,000ریال

765,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
487

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تازه مدیر

انتشارات گستره منتشر کرد:
جهش از یک کارمند نمونه به یک مدیر جدید، فراتر از آن چیزی است که بسیاری از ما تصور می‎کنیم و در هر گام احتمال شکست وجود دارد. شما به‎ناگاه با مسئولیت‌های جدیدی روبه‎رو می‎شوید. باید مطمئن شوید همه‌چیز درست انجام شده، باید ارزیابی کنید که نیروهایتان عملکرد بالایی دارند یا نه و آیا در بخش شما کارها به‎راحتی پیش می‎رود. از طرفی باید به موضوعاتی چون استخدام، اخراج، قانون‌مداری و ارتباط با مدیران ارشد بیندیشید.
آیا آماده هستید تا قهرمانانه تمامی این مسئولیت‎های جدید را بر عهده بگیرید؟
کتاب تازه‌مدیر نزدیک به چهار دهه، راهنمایی مطمئن برای مدیران نوپا بوده است. این کتاب توصیه‌هایی ناب دربارة واقعیت‌های زیربنایی مدیریت افراد ارائه می‌دهد. این اثر با بینشی عمیق دربارۀ موضوعاتی چون رهبری جلسات، استخدام کارمندان، انگیزه‎بخشی به نیروها، گوش‌دادن فعالانه، حفظ آرامش در موقعیت‌های استرس‌زا و ده‎ها مهارت دیگر، به شما نشان می‌دهد چطور نتایجی صریح و کارآمد بگیرید.
ویراست هفتم که مرجع ترجمة این کتاب قرار گرفته، اطلاعات جدیدی را نیز به ویراست‌های قبلی اضافه کرده تا با کمک آن‌ها و با استفاده از ابزارهای فناوری بتوانید در دنیای جدید به پویایی تیم خود بیفزایید، بر کارمندان دورکار نظارت بهتری داشته باشید و سبک مدیریتی خوبی ارائه دهید.
یک ترفیع خوب و رسیدن به جایگاه مدیریت بدون کسب آموزش و تجربیات لازم به آزمون و خطایی تبدیل خواهد شد که شاید نتیجة خوبی به همراه نداشته باشد! اما توصیه‎های دوستانه و عمیق این کتاب پُرفروش به هزاران تازه‌مدیر کمک کرده است که از همان روزهای نخست مدیریت، گام‌هایی محکم و استوار بردارند
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی