30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
داستان کوتاه خارجی
كوره‌راه لانه‌های عنكبوت

كوره‌راه لانه‌های عنكبوت

(0)

650,000ریال

585,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
331

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب كوره‌راه لانه‌های عنكبوت

انتشارات نون منتشر کرد:
«کوره‌راه لانه‌های عنکبوت» نخستین رمان ایتالو کالوینو، نویسندۀ نامدار ایتالیایی و خالق شاهکارهایی چون اگر شبی از شب‌های زمستان مسافری، شهرهای نامرئی و بارون درخت‌نشین، است. خود کالوینو در مقدمۀ کتاب می‌نویسد: «اولین کتابت، وقتی هنوز برای اینکه تعریف بشوی خیلی زود است، تو را تعریف می‌کند و پس از آن این تعریف تا آخر عمر با تو می‌ماند و تلاش می‌کنی مسجلش کنی یا گسترشش دهی یا بهبودش بخشی و یا حتی تکذیبش کنی، اما هرگز از دستش خلاصی نداری...»
شگفت اینکه این اولین رمان هم جزو بهترین آثار کارنامۀ ایتالو کالوینو و تاریخ ادبیات است و در بسیاری از فهرست‌های معتبر جزو کتب داستانی برتر دنیا قرار گرفته است.
«کوره‌راه لانه‌های عنکبوت» را می‌توان متفاوت‌ترین اثر کالوینو دانست، کاری رئالیستی و آرمان‌گرایانه که از باورهای جوانی نویسنده متأثر است و همچنان، همچون همۀ آثار بعدی نویسنده‌اش اما به‌شیوه‌ای متفاوت، خواننده را مجذوب روایت دقیق و کنجکاوی‌برانگیزش می‌کند.
نخستین بار است که این شاهکار ایتالو کالوینو به فارسی ترجمه می‌شود و بی‌گمان دوستداران نویسندۀ محبوب ایتالیایی از خواندن «کوره‌راه لانه‌های عنکبوت» هم لذت خواهند برد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی