دین و زندگی

دین و زندگی (دهم و یازدهم)(سفیر)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
270

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دین و زندگی

انتشارات بهمن آبادی منتشر کرد:
مهم ترین ویژگی های کتاب دین و زندگی سفیر خرد بهمن آبادی به شکل زیر است:
1- در بخش درسنامه های کتاب سفیر خرد دینی جامع، علاوه بر توضیح کامل مطالب همه نکات کلیدی و طلایی درس دین و زندگی مقاطع دهم و یازدهم،
در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته که از این جهت شما را از مطالعه هر کتاب دیگری بی نیاز می سازد..
2- همه آیات و روایاتی که در کتاب درسی عنوان شده به همراه نکات مهم در کتاب دینی سفیر خرد جامع هم آورده شده‌اند و جای هیچگونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد.
3- از دیگر موارد می‌توان به ارائه نکات طلایی، تفاوت ها و شباهت ‌ها اشاره کرد. برای بررسی بیشتر ارتباط میان متن و دیگر آیات و احادیث نیز در کتاب دینی سفیر خرد 1400 تدابیری در نظر گرفته شده است.
استفاده از تیترهای جذاب، برای یادگیری بهتر و مؤثرتر دانش آموزان هم از دیگر ویژگی‌های بخش درسنامه کتاب سفیر خرد 1400 مورد نظر است.
4- ویژگی مهم دیگر این کتاب سفیر خرد در بخش درسنامه‌های آن است که تا جای ممکن ، مطالب درس دین و زندگی با استفاده از نمودارهای درختی توضیح داده شده اند
که علاوه بر انسجام بخشی به آن ها در درک بهتر مطالب تاثیر زیادی دارد. در این نمودارها، مطالب مهم و کلیدی با رنگ دیگر از دیگر مطالب تفکیک شده اند.
5- در بخش سؤالات تستی، اغلب سؤالات طلایی هستند و در کنکور سال 98 تکرار شده‌اند که این مهم ترین ویژگی و برتری کتاب دینی جامع سفیر خرد نسبت
به سایر کتاب های دین و زندگی چاپ شده از انتشارات های دیگر به شمار می آید.
این سوالات کنکوری در بخشی که در خود کتاب دینی سفیر خرد پایه مشخص شده است عینا آورده شده و شما دانش آموزان عزیز می توانید آن ها را مشاهده نمائید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی