راهنمای جامع موفقیت

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
61

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای جامع موفقیت

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد:
کتاب راهنمای جامع موفقیت (نظرات برجسته ترین متخصصان جهانی درباره رمز موفقیت در تجارت و زندگی شخصی) به همت برایان تریسی که از موفق ترین سخنرانان انگیزشی و نویسنده ی کتابهای خودیاری است گردآوری شده و مهدی قراچه داغی آن را به فارسی برگردانده است. این اثر که از سوی انتشارات ذهن آویز به چاپ رسیده، در بیست و پنج فصل درس هایی کارآمد و نتیجه بخش را، برگرفته از نظرات متخصصان برجسته جهانی، در اختیار خواننده گذاشته که توجه به آن ها می تواند نتایج چشمگیری در زندگی شخصی و حرفه ای به دنبال بیاورد. با پیروی از آن چه تریسی در کتاب خود جای داده تجارتی موفق، رویاهایی در دسترس، ازدواجی رضایت بخش، سبک زندگی عالی، درآمدی سرشار، ثروتی نابود نشدنی و به طور کلی موفقیت در ابعاد گوناگون زندگی به وقوع می پیوندد.
بخشی از کتاب:
باید بگویم رویاهای من همیشه درباره موضوعاتی نیستند که می توانم برای خودم انجام دهم. بسیاری از آنها کارهایی هستند که می خواهم برای دیگران انجام دهم. وقتی دانستم که همه چیز دنیا برای من نیست، تحولی شدید در زندگیم به وجود آمد. من قویا احساس می کنم خداوند به دلیلی مرا به این دنیا آورده است و معتقدم مسئولیت دارم که این رسالت را انجام دهم. یکی از رویاهای من این است که خانه ای بخرم و آن را به مادری بدهم که فرزندان نیازمند دارد. من دلم می خواهد بتوانم همه ساله این کار را بکنم و تغییری در زندگی دیگران به وجود آورم. رویای بزرگ شما کدام است؟ آیا می خواهید روی زندگی دیگران تاثیر بگذارید؟ من به شما توصیه می کنم رویاهایتان را بسط دهید تا به گونه ای به دیگران کمک کنید.
وقتی کاری برای سود رساندن به دیگران انجام می دهید، توجه داشته باشید که این دادن نباید برای آن باشد که به خاطر کمک کردن به دیگران شهرت پیدا کنید. کمک شما باید به این دلیل باشد که بخواهید تفاوتی در زندگی دیگران ایجاد کنید. برای مثال من نمی خواهم به این دلیل که به دیگران خانه ای می دهم تا در آن زندگی کنند مورد تایید و تصدیق واقع شوم. من ممکن است حتی این کار را به شکلی انجام دهم که دریافت کننده آن اصلا متوجه نشود چه کسی به او کمک کرده است. من و شوهرم در حال حاضر اینگونه رفتار می کنیم. برای مثال چند هفته قبل مبالغی پول نقد در پاکت برای کسانی پست کردیم که می دانستیم به پول احتیاج دارند. ما حتی نشانی خود را پشت پاکت ننوشتیم.
بعضی وقتها اشخاص خیال می کنند که موفقیت به معنای انباشت کردن امول و مال و منال است. اما من درباره موفقیت اینگونه فکر نمی کنم. به نظر من موفقیت به معنای ایجاد تغییر در زندگی دیگران است. هرچه بیشتر بتوانم تغییری در زندگی دیگران ایجاد کنم موفق تر هستم. مطمئنا ما همه اموالمان را به دیگران نمی دهیم، اما کمک کردن به دیگران به من احساسی از موفقیت می دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی