بازگشت

(0)

850,000ریال

765,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
363

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازگشت

انتشارات مون منتشر کرد:
نیکلاس اسپارکس، نویسنده و فیلمنامه نویس آمریکایی است. او تا کنون بیست و یک رمان و دو اثر غیرداستانی منتشر کرده که همگی در فهرست آثار پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفته اند، به بیش از پنجاه زبان ترجمه شده و بیش از صد و پانزده میلیون نسخه از آن ها به فروش رفته است، یازده فیلم با اقتباس از کتاب های اسپارکس ساخته شده که تهیه کنندگی برخی از آن ها را نیز خودش برعهده داشته است. فیلم محبوب دفترچه خاطرات با بازی رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز جزو آثار بسیار مشهور اوست.
ترور بنسون هرگز قصد نداشت به نیوبرن برگردد اما پس از زخمی شدن در جنگ چاره ای به جز بازگشت به شهر قدیمی اش ندارد. وقتی ترور به نیوبرن می رسد، همه چیز عوض شده است. او تصمیم می گیرد در کابین پدربزرگش ساکن شود تا در آرامش روزگار بگذراند. اما اندکی بعد با ملاقات زنی به نام ناتالی این آرامش جای خود را به اشتیاقی آتشین می دهد. البته پیچیدگی های حضور او در نیوبرن به اینجا ختم نمی شود؛ دختری نوزده ساله به نام کالی که در مغازه ای مشغول به کار است، رفتاری عجیب دارد. ترور متوجه می شود کالی تنها همنشین پدربزرگ بوده است انگار کالی رازی برای مخفی کردن دارد که مربوط به مرگ مشکوک پدربزرگ است. بازگشت ترور به نیوبرن، بازگشتی ست رازآلود که اتفاق های غیرقابل پیش بینی زیادی در دل خود دارد...
نشریه بوک پیج درمورد این کتاب می گوید: «ریتم آرام این رمان می تواند شما را از دغدغه های زندگی ماشینی و روزمره دور کند و بار دیگر شما را با معجزه عشق آشتی دهد.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی