30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
کنکور
اقتصاد دهم تست ویژه کنکور 1402
اقتصاد دهم تست ویژه کنکور 1402
تخفیف

%15

اقتصاد دهم تست ویژه کنکور 1402 (قرمز)(4329)

(0)

2,420,000ریال

2,057,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
324

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اقتصاد دهم تست ویژه کنکور 1402

انتشارات خیلی سبز منتشر کرد:
درس نامه کتاب تست اقتصاد دهم خیلی سبز
درس نامه ی کتاب اقتصاد خیلی سبز ، به خوبی تمام مطالب درسی را پوشش می دهد . مولفین کتاب با لحنی گویا و صمیمی به تشریح مطالب می پردازد که موجب می شود مطالب را به خوبی بفهمید و در ذهن خود ثبت کنید . نویسندگان سعی کرده اند تا با نگارش و تدریس درس در قالب طبقه بندی های مختلف و جذاب با استفاده از بیان نموداری و جدولوار یادگیری درس را برای شما اسان نمایند .
متن درس شامل مثال های مختلف برای فهم بهتر مطالب و مباحث می باشد . همچنین نکات مهم هر مبحث نیز به طور جداگانه ذکر شده و اوردن پرسش و پاسخ های متنوع از متن به یادگیری بهتر مطالب کمک می کند .
مخاطب کتاب هر دانش اموز و یا داوطلب در هر سطحی هم از مبتدی و متوسط ، قوی و ممتاز می تواند باشد . در واقع کتاب با بیان گویا و واضح خود هم می تواند به یادگیری . پیشرفت دانش اموزان ضعیف کمک کند و هم با ذکر نکات مهم و پالشی به تقویت و موفقیت دانش اموزان و داوطلبان قوی و ممتاز .
تست ها و پاسخ نامه کتاب اقتصاد دهم تست خیلی سبز
در کتاب اقتصاد خیلی سبز ، تنوع تست ها برای هر موضوع و مطلب کافی و متناسب می باشد . سعی شده تا در قالب تست تمامی مطالب پوشش یابد و نکته ای از قلم نیفتد . تست های کتاب به صورت ریز به ریز و نکته ای مطابق صفحات کتاب مطرح شده و شامل انواع مختلف : درست و نادرست ، جای خالی ، مسئله و … می باشد ، که تمام تیپ های مختلف را پوشش داده و و خط مشی سوالات مطابق با راهبر های کنکور سراسری می باشد .
سوالات کتاب شامل تست های مختلف کنکوری و تالیفی می باشد . اوردن تست های کنکوری به دانش اموزان و داوطلبان کنکوری کمک می کند تا به خوبی با قالب سوالات کنکور اشنا شوند طریقه ی امدن سوال از هر مبحث را بدانند . بدین صورت دانش اموز متوجه می شود که برای هر مبحث باید چگونه تمرین کند .
در بخش پاسخ نامه ، پاسخ سوالات به طور کامل شرح داده شده از اوردن جواب های خلاصه برای هر سوال خودداری شده است . این روند به شما کمک می کند تا مجددا درس را مرور کنید ضمن اینکه به خوبی متوجه شوید در کجای ان مشکل دارید . راه حل مسائل نیز به صرت مرحله به مرحله اورده شده تا شما طریقه ی حل انها را نیز به طور کامل یاد بگیرید و در این درس موفق شوید .
جمع بندی کتاب اقتصاد کنکور تست خیلی سبز
حجم کتاب تست اقتصاد خیلی سبز ، با توجه به محتوای کتاب و مطالب و مباحث کتاب درسی بسیار مناسب است و تسلط کافی بر تمام موضوعات را فراهم می اورد . بیان مطالب به صورت نموداری و گرافیکی با زبانی صمیمی و روان از ویژگی های مطلوب کتاب است که فرایند یادگیری را سرعت می بخشد .
به طور کلی این کتاب برای یادگیری مطالب درسی و تمارین و تسلط بر ان ها در طول سال کنکور و زمان جمع بندی مناسب می باشد و امید است که این کتاب شما را در رسیدن به هدف خود و موفقیت در کنکور یاری کند . دانش آموزان کنکوری 1400 و 1401 باید از این کتاب اقتصاد دهم خیلی سبز استفاده کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی