اتاق مرموز

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
333

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اتاق مرموز

انتشارات قصه باران منتشر کرد:
اسلزار نویسنده‌ی بسیار متبحر ژانرهای معمایی سیاه، جنایی، کاراگاهی و پلیسی است که هرکسی را جذب داستان‌های خود می‌کند و به او آگاتا کریستی دوم جهان نیز گفته‌اند و برخی او را اعجوبه‌ی ادبیات معاصر آمریکا می‌دانند و از همین رو به او ملکه‌ی جنایت دوم نیز گفته‌اند.
داستان‌ و رمان‌های اسلزار به پایان‌های مبهوت کننده در جهان مشهورند. ویژگی اسلزار این است که موقعیت‌های به ظاهر ساده را به موقعیتی ترسناک، طنز و یا عجیب تبدیل می‌کند و در آخر ماجرا، ضربه‌ای غافلگیرکننده انتظار مخاطب را می‌کشد.
محبوبیت و شهرت اسلزار به قدری نزد مردم آمریکا زیاد شد که حتی «آلفرد هیچکاک» فیلمساز مشهور جهان نیز جذب داستان‌های او شد و برنامه‌ای تلوزیونی به نام «آلفرد هیچکاک تقدیم می‌کند» را بر پایه‌ی داستان‌های هنری اسلزار ترتیب داد و شب‌های معین، میلیون‌ها آمریکایی پای تلوزیون و برنامه‌ی او می‌نشستند و یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها بود.
این نویسنده برنده‌ی جوایز گوناگون معتبر و تحسین‌شده از طرف انجمن‌ها و افراد صاحب‌نامی است و همچنین جایزه‌ی معتبر «امی» را در کارنامه‌ی خود دارد.
این مجموعه شامل شانزده داستان مجزاست که به همت ماندانا گرشاسبی گردآوری و ترجمه شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ستاره روشن
    • پاسخ به نظر

    اسلزار نویسنده‌ای توانمند در ژانر معماى سیاه است که به دلیل پایان‌بندی‌های منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیزش به سرعت در جهان به شهرت رسید. از این نویسنده تابه‌حال چیزى نخوانده بودم اما اتاق مرموز آنچنان مرا تحت تأثیر قرار داد که ترجیح میدهم بگویم فقط این کتاب را بخوانید. حتا اگر به این ژانر علاقه ندارید هم این کتاب را از دست ندهید.

  • تصویر کاربر

    • امیر عربلو
    • پاسخ به نظر

    حتماً بخوانید. نویسنده ناشناس است چون برای اولین بار به ایران معرفی شده است.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی