نشخوار ذهنی

(0)
نویسنده:

1,950,000ریال

1,755,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2113

علاقه مندان به این کتاب
24

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نشخوار ذهنی

انتشارات موسسه انتشاراتی فلسفه منتشر کرد:
چه زمانی گفتگوی مثبت درونی ما تبدیل به گفتگوی منفی یا نشخوار ذهنی می شود؟ چگونه می توانیم به نشخوار ذهنی غلبه کنیم؟ آیا صدای درونی منفی می تواند گاهی مفید باشد؟ چگونه می توانیم به خود و دیگران در مدیریت صدای درونی کمک کنیم؟
نشخوار ذهنی شامل افکار و هیجانات ادواری منفی است که توانایی منحصر به فرد اما برای درون نگری را از یک موهبت تبدیل به یک نفرت می کند. نشخوار ذهنی باعث می شود که عملکرد شغلی، تصمیم گیری، روابط، شادکامی، و سلامتی ما در معرض خطر قرار گیرند.
من در این کتاب ابزارهای مقابله با نشخوار ذهنی را معرفی می کنم و نه تنها طرز کار آنها را توضیح می دهم بلکه نشان می دهم که آن ها چگونه با هم ترکیب می شوند تا جعبه ابزاری را بسازند که جادوی تکامل، آن را برای مدیریت گفتگوهای درونی ما در اختیارمان قرار داده.
ما گاهی به تلخی گفتگوهای درونی خود نیاز داریم. چالش ما این نیست که به طور کامل از صدای درونی منفی پرهیز کنیم بلکه باید تلاش کنیم که اختیار خود را به دست آن ندهیم. زندگی بدون یک صدای درونی که گاهی شما را آزار دهد، اصلا چیزی نیست که خواهانش باشید. این مثل آن است که سوار یک کشتی بدون رادار شوید. در این کتاب خواهید آموخت که چگونه این صدا را کنترل کرده و از آن بهره ببرید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی