فریب دادن شیطان

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
276

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فریب دادن شیطان

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
- مطالب کتاب «فریب دادن شیطان» بار دیگر ثابت می کند که پیام ها و فلسفه های ناپلئون هیل در هر شرایطی مصداق دارند. این کتاب توضیح می دهد چگونه می توانیم از عادت ها و نگرش هایی که مانع موفقیت ما می شوند فاصله بگیریم. اگر خواهان چنین چیزی هستید این کتاب را حتما بخوانید.
تی. هارو اکر، نویسنده کتاب پرفروش «اسرار ذهن ثروتمند»
اگر می خواهید حاکم بر زندگی خود باشید، باید پولتان را در اختیار داشته باشید. ناپلئون هیل در کتاب «فریب دادن شیطان» توضیح می دهد چه عواملی سبب می شوند که در زمینه های مالی موفق شوید. او نشان می دهد که چگونه سرنوشت زندگی خود را به دست بگیرید و به رویاهای خود تحقق بخشید.
جین چتزکی، روزنامه نگار مالی
- من احتمالا بیش از هر کسی کتاب های ناپلئون هیل را خوانده ام. پنجاه سال پیش بود که کتاب « بیندیشید و ثروتمند شوید» به دستم رسید. این کتاب را تا به امروز به هر جایی که می روم با خود می برم و همه روزه و هر زمانی که فرصتی دست دهد آن را می خوانم، وقتی شارون لچتر نسخه ای از کتاب «فریب دادن شیطان» را برایم فرستاد به این نتیجه رسیدم که هیل بار دیگر دنیا را متحول می کند. این کتاب ابهام و سردرگمی معنوی مردم را در سرتاسر جهان از بین می برد و دیوارهای جهلی را فرو می ریزد که میلیون ها انسان به آن دچارند.
باب پراکتور، نویسنده کتاب «الفبای موفقیت»
- اغلب مردم با قدم گذاشتن به فراسوی آنچه به نظر سخت و دشوار می رسد می توانند موفقیت را در آغوش بکشند. درحالی که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید» ناپلئون هیل نقشه راهنمای رسیدن به موفقیت است، کتاب «فریب دادن شیطان» به شما کمک می کند تا موانع بر سر راه رسیدن به موفقیت را از میان بردارید.
برایان تریسی، نویسنده کتاب «قورباغه ات را ببوس»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی