مرگ راهنما رودخانه

(0)

3,400,000ریال

3,060,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
196

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مرگ راهنما رودخانه

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
ریچارد فلاناگان در اولین رمان خود خواننده را به سفری می‌برد که سراسر مسیرش با تجربه‌های دست‌اول زندگی خود او فرش شده است.
- «آلیوش کوزینی» پس از ده سال دوری، به جزیره‌ی زادگاهش برمی‌گردد تا با گذشته‌ای که از آن گریخته روبه‌رو شود. او به‌دلیل بی‌پولی و آشفتگی روحی، به‌اجبار، پیشنهاد کاری را می‌پذیرد که خودش هم می‌داند مناسب جسم بیمارش نیست.
- این سفر بازگشت حقایقی را برای آلیوش روشن می‌کند که پیش‌در‌آمد مکاشفه‌ای عظیم است، و سفری پرهیجان در رودخانه‌ی وحشی فرانکلین در اعماق جنگل‌های بکر جنوب‌غرب تاسمانی.
اگرچه می‌توانم تمام اتفاقات را در الهام‌هایی که به من می‌شود ببینم و این شامل دیدن خودم در روزگاری که بر من گذشته هم می‌شود، اما هیچ‌کس قادر به دیدن من نیست.
چنان از چشم‌ها غایبم که انگار تمام زندگی‌ام نامرئی بوده‌ام. دنیا تغییر کرد و زندگی پیش رفت و روزنامه‌های آخر هفته و مجله‌های زنان درآمد و برنامه‌های رادیو و تلویزیون پر شد از توصیف آنچه مُد روز است و آنچه نیست و چه‌کسی در حال تغییر اوضاع است و چه‌کسی صاحب قدرت است و چه‌کسی در حال از دست دادن آن. تمام قصه‌های صاحبان ثروت و شیفتگان قدرت؛ اما انگار من هرگز جزئی از این دنیا نبوده‌ام. انگار اگرچه تمام زندگی‌ام پریدن از سویی به سویی دیگر بوده، بخشی از وجودم یکسره در سکونی ابدی وامانده است.
چرخ دنیا گردیده اما من سوار بر آن نبوده‌ام.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی