چاکرا یوگا

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
822

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چاکرا یوگا

انتشارات چیمن منتشر کرد:
کتابچه راهنمای ضروری شما برای متعادل سازی چاکراها از طریق یوگا
دستیابی به تعادل فیزیکی و روحی بسیار فوق العاده است، اما راه رسیدن به این هماهنگی و تعادل ممکن است چالش برانگیز باشد. کتاب مرجع چاکرا یوگا راهی بسیار ساده برای پرتوجویان مبتدی، متوسطه و حتی مربیان یوگا است تا بتوانند گام به گام و از طریق آساناها و تنفس، چاکراهای خود را متعادل و انسدادزدائی نمایند و در بدن و ذهن، تعادل و شفا را بیابند.
در کتاب چاکرا یوگا برای باز کردن و انسدادزدائی چاکراها از آساناهایی که بسیار ساده هستند مانند سیدهاسانا (وضعیت نشستن ساده) تا آساناهایی که پیچیده تر هستند مانند سالامباشیرشاسانا (ایستادن روی سر) استفاده شده است. همچنین شامل تکنیک های تنفسی، حرکات کششی و سیکل های مختلف از آساناها، که موجب بهبود کیفیت زندگی روزمره ونیز قدرتمندی و انعطاف پذیری بدن شما شوند، می باشد.
پس یک نفس عمیق و تطهیرکننده بکشید. زمان آن رسیده که آغوش خود را برای دستیابی به حس سعادتمندی، آرامش درونی، شادمانی و تعادل باز کنید! پکیجی از آساناها: کتاب شامل 56 آسانای اصلی یوگا که برای متعادل سازی هر یک از چاکراها دسته بندی شده اند و نیز 8 سیکل که برای پاکسازی و انسدادزدائی 7 چاکرای اصلی طراحی شده است، می باشد.
مناسب برای همه افراد در تمامی سطوح: کتاب مرجع چاکرا یوگا یک راهنمای ضروری برای پرتوجویان مبتدی و افرادی که در خانه تمرین می کنند می باشد همچنین برای مربیان ماهر و با تجربه و پرتوجویان حرفه ای با سطح پیشرفته، کتابی ایده آل است. تصاویر به یادماندنی و گویا: تصاویر کتاب رنگی بوده و رنگ هر آسانا متناسب با چاکرایی است که تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل تأثیری ماندگار در ذهن شما ایجاد کرده و باعث می شود به راحتی آساناهایی که برای پاکسازی و انسدادزدائی هر یک از چاکراها مناسب است را در تمرین های شخصی خود به یاد آورید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی