قوانین کاریزما

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
207

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قوانین کاریزما

انتشارات کلک زرین منتشر کرد:
کلمه «کاریزما» از نام الهه ی یونانی کاریس گرفته شده است. کاریس شخصیتی تمام عیار در زیبایی، نیکوکاری و بخشش بود.
فرهنگ واژگان آمریکایی هریتیج می نویسد: «یک ویژگی فردی کمیاب که اختصاص به رهبرانی دارد که وفاداری و اشتیاق شدید مردمی را بر می انگیزانند.»
دکتر تونی آلساندرا در کتاب "کاریزما: هفت کلید افزایش جاذبه برای رسیدن به موفقیت" می گوید: کاریزما توانایی تأثیرگذاری مثبت بر دیگران توسط ارتباط فیزیکی، عاطفی و ذهنی با آن هاست».
جری اسپنس در کتاب "چطور بحث کنیم و همیشه برنده شویم" می گوید: «کاریزما انرژی ناحیه قلب است. اگر گوینده هیچ احساسی نداشته باشد، چیزی برای انتقال وجود ندارد. کاریزما زمانی اتفاق می افتد که احساسات گوینده در خالص ترین شکل به دیگری منتقل می شود. کاریزما یک احساس رقیق نیست، فریبنده نیست، بلکه احساسی ناب است. کاریزما انتقال انرژی و محبت خالص ما به دیگری است.
این تعریف خود من از کاریزماست: توانایی ایجاد ساده ی ارتباط، تأثیر مؤثر طرز تفکر شما بر دیگران، الهام بخشیدن به افراد برای انجام کار بیشتر و متحد شدن برای زندگی در جریان کار است، به عبارت دیگر، کاریزما توانایی تحریک دیگران به انجام خواسته ی شما و خوشحالی آن ها از انجام آن است. درواقع، آنها دیگران را نیز به برآورده کردن خواسته های شما ترغیب می کنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی