دفاع

(0)

890,000ریال

801,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
292

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دفاع

انتشارات البرز منتشر کرد:
ادی فلین، شیاد سابق پس از مدتی به شغل وکالت رو می‌آورد اما طی اتفاقاتی برایش مسلم می‌شود که این دو تفاوتی با یکدیگر ندارند. یک سال قبل، ادی فلین در کار بر روی یکی از پرونده‌ها تجربیات دردناکی را پشت‌سر می‌گذارد و همین امر دلیلی می‌شود برای رها کردن حرفۀ وکالت به‌طوری‌که قسم می‌خورد هرگز پایش را در دادگاه نگذارد. اما اتفاقی رخ می‌دهد که حق انتخابی برایش باقی نمی‌گذارد. رئیس یک گروه تبهکار مافیایی در نیویورک که به اتهام قتل درگیر محاکمه است دختر ده‌سالۀ ادی را به گروگان می‌گیرد. ادی باید دفاع از این پرونده را قبول کند چه بخواهد چه نخواهد.
ادی فقط چهل‌وهشت ساعت فرصت دارد تا به اتکای هوش حرفه‌ای و تمام حقه‌ها و ترفندهایی که در چنته دارد از رئیس گروه مافیایی در برابر اتهام قتل دفاع کند، دفاعی که نتیجه دادن آن ناممکن به‌نظر می‌رسد و اگر این پرونده را ببازد داروندارش را از دست می‌دهد.
دفاع در نوع خود بهترین اثر دلهره‌آور حقوقی است و ثابت می‌کند که درام حقیقی بیرون از دادگاه و در مغزها و دل‌ها به وقوع می‌پیوندد.
استیو کاوانا در بلفاست به دنیا آمد و بزرگ شد و سپس در دوبلین به تحصیل در رشتۀ حقوق پرداخت. او اکنون در حوزۀ قوانین حقوق مدنی فعالیت دارد و تاکنون روی چندین پروندۀ پرسروصدا کار کرده است. استیو در سال 2010 وکالت یک کارگر کارخانه را برعهده گرفت و موفق شد درخواست دریافت بزرگ‌ترین خسارت را برای این کارگر به‌علت متحمل شدن تبعیض نژادی در تاریخ حقوقی ایرلند شمالی به ثمر بنشاند. استیو متأهل و دارای دو فرزند است. کتاب دفاع، اولین اثر او درزمینۀ نگارش رمان است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • Ghazaleh Badpa
    • پاسخ به نظر

    اگر هوس خواندن کتابی مهیج را دارید حتما کتاب دفاع را در لیست مطالعه‌ی خود قرار بدهید.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی