30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
فرشته عشق بال های مقوایی دارد

فرشته عشق بال های مقوایی دارد

(0)

750,000ریال

675,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
141

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرشته عشق بال های مقوایی دارد

انتشارات البرز منتشر کرد:
مردیت دیوانه‎وار آنتوان را دوست دارد اما آمادگی‎ ازدواج با او را ندارد. او که کمدین تازه‎‎کاری است، با این احساس که هنوز طرح اولیه‎ای از کسی ا‎ست که می‎خواهد باشد، قصد دارد مانع از آن شود که رابطه‎شان در دام کوپیدون، فرشتۀ عشق بیفتد. بنابراین از خودش سؤالاتی می‎پرسد: چطور می‎توان خود را بهتر دوست داشت؟ چطور می‎توان با حفظ فاصلۀ لازم دیگری را دوست داشت و او را درک کرد؟ چطور می‎توان شعلۀ عشق را روشن نگه داشت؟ مردیت مُصر است که با کار و تلاش و پذیرش عقاید و افکار نو می‎توانیم «توانایی عشق‌ورزی»مان را بهبود ببخشیم.
فکرش هم این است: از فرصتی که در شهرهای مختلف برای اجرا با دوست صمیمی‎اش رز دارد استفاده و به‌نوعی «گشت عشق» را آغاز کند. و در واقع به بررسی خودش، رابطه‎اش با آنتوان و عشق بپردازد.
برای آنکه آماده تجربۀ عشقی حقیقی با آنتوان شود، باید دور شود. باید خطرِ از دست دادن او را به جان بخرد تا با شرایط بهتری او را به دست بیاورد. شش ماه و یک روز به هم فرصت می‎دهند. شمارش معکوس با شوخی‎های کوپیدون شروع می‎شود.
آیا مردیت قبل از آنکه خیلی دیر شود پاسخ سؤال‎هایش را پیدا خواهد کرد؟
رافائل ژئوردانو، نویسنده و کارشناس خلاقیت و رشد فردی است. پس از کتاب بی‎نظیر و پرفروش «زندگی دومت زمانی آغاز می‎شود که می‎فهمی فقط یک زندگی داری» و «روزی که شیرها کاهو می‎خورند»، این اثر سومین رمان او به‌شمار می‎رود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی