سرقت آتش از خدایان

(0)
نویسنده:

3,800,000ریال

3,420,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
495

علاقه مندان به این کتاب
15

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سرقت آتش از خدایان

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
جیمز بونت در کتاب "سرقت آتش از خدایان" با طرح تئوری پارادایم طلایی، که نه تنها تئوری یا فرضیه، بلکه نوعی نگرش و جهانبینی است، نورافکنی در دست گرفته و مسیر پیش‌ روی نویسندگان عاشق را روشن می‌کند.
زمانی که نویسنده‌ای بدون اطلاع از چرخه‌ی داستان و پارادایم طلایی شروع به نوشتن می‌کند، درست مانند کسی است که در تاریکی مطلق نشسته و با اطمینان به کورسوی روشنی که فقط کاغذ پیش روی خود را روشن می‌کند، می‌نویسد.
بونت نمی‌خواهد نویسنده‌ای اسیر کورسوی دانش خود بماند. همه‌چیز در گرو داشتن نگاهی از کل به جزء است. همه‌چیز باید تغییر کند. همه‌چیز در حرکتی دَورانی درحال تغییر است و اگر تغییری در کار نباشد، داستانی نیست و اگر داستانی نباشد، نویسنده‌ای نیست و اگر نویسنده‌ای نباشد، کسی نیست که حقیقت پنهان را آشکار کند.
رمزگشایی داستان، راز و رمز ذهن را آشکار کرده و قدرت داستان را در شما بیدار می‌کند. با این قدرت کار کنید، در این صورت می‌توانید آتش را از خدایان بدزدید. در استفاده از این قدرت استاد شوید تا بتوانید داستان‌هایی خلق کنید که تا همیشه زندگی کنند.
جیمز بونت در این کتاب به شما یاد می‌دهد:

- چگونه با پروسه‌ی خلاقه و طبیعی خلق داستان‌های بزرگ کار کنید و تمام قدرت‌های خودآگاه و ناخودآگاه خلاقتان را در کارتان قرار دهید.

- طبیعت و هدف داستان، که همان قطب‌نمایی است که شما را به سمت نیازها و تمایلات واقعی مخاطبانتان هدایت خواهد کرد.

- چگونه زندگی خود و دیگران را به داستانی دراماتیک تبدیل کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی