هنر فروش موفق

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
47

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هنر فروش موفق

انتشارات الماس پارسیان منتشر کرد:
هدف کتاب حاضر، فرآهم آوردن زمینه ای است که در آن، خوانندگان بتوانند در زمینه فروشندگی به موفقیت بزرگی، دست یابند. روش پیشنهادی ما در این کتاب، روش عقلانی، تجاری و حرفه ای است که بسیاری از مشتریان ما به دنبال آن هستند.
اگر به این روش ها و توصیه های پیشنهادی عمل کنید، خواهید توانست ضمن ایجاد یک رابطه بلند مدت موفق، شرکت خود را به سوددهی مناسب برسانید.
بسیاری از مدیران بازرگانی بر این عقیده اند که یافتن فروشندگان حرفه ای که بتوانند برای محل کار خود، سودآور باشند، بسیار دشوار است و البته از این مشکل تر، یافتن فروشندگان واقعا حرفه ای و ماهر میباشد.
دنیای امروز، دنیای بسیار رقابتی شده و برای حفظ بقاء و پیشرفت در چنین دنیایی همگی لازم است از تکنیک های فروش و ترغیب مردم به خرید محصول، باخبر باشیم اگر قرار است در قرن بیست و یکم، شرکت ها با یکدیگر رقابت کرده و در این رقابت برنده باشند در این صورت، لازم است فروشندگانی را در اختیار داشته باشند که بسیار مجرب بوده و آگاهی عمیقی نسبت به محصولی که می فروشند، داشته باشند.
همچنین، لازم است که این گونه افراد، وسعت نظر داشته و توان شناخت فرصت های جدید به وجود آمده را داشته باشند. اگر قرار است این گونه فروشندگان، در رقابت موجود بین شرکت ها، پیروز باشند لازم است واقعا حرفه ای باشند. کتاب حاضر، در این خصوص نگاشته شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی