دزدان دریایی کارائیب (2)(آواز سایرن)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
671

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دزدان دریایی کارائیب

انتشارات باژ منتشر کرد:
پیش از کشتی مروارید سیاه، جک اسپارو تنها مسافری قاچاقی بود...
بارنکل، کشتی کاپیتان جک اسپارو، و خدمه ی تزلزل ناپذیرش اکنون گرفتار افسونی شوم شده اند. هنگام سفر، در جستجوی شمشیر افسانه ای کورتس، هیولایی دریایی به بارنکل حمله می کند و پس از آن خدمه ی کشتی با آوازی اسرارآمیز مسحور می شوند و هریک از آنها تلاشش می کنند تا بارنكل را از مسیرش منحرف کنند. به نظر می رسد که فقط جک تحت تأثیر آواز عجیب قرار نمی گیرد. اما آیا می تواند هم زمان هم خود و خدمه اش را مهار کند و هم نیروی سحرآمیزی را که آنها را افسون کرده شکست دهد؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

کتاب دزدان دریایی کارائیب 

کتاب دزدان دریایی کارائیب


بخشی از کتاب دزدان دریایی کارائیب:
«جک سنگ عقیق سیاه و صیقلی را بالا و پایین می‌انداخت. این همان سنگی بود که دزد دریایی افسانه‌ای، سم چشم سنگی، از آن به عنوان چشم مصنوعی استفاده می‌کرده و جک آن را از مخفی‌گاه پنهان در پادشاهی نابود شدۀ سم پیدا کرده بود. به نظرش می‌توانست از آن جواهر خوبی بسازد.»

مطمئنا مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب با بازی جانی دپ را دیده‌اید. این مجموعه فیلم را با الهام از تم پارک دیزنی و مجموعه داستان‌های انتشارات دیزنی با نام دزدان دریایی کارائیب ساخته‌اند. کتاب دزدان دریایی کارائیب مجموعه داستانی برای نوجوانان است که همراه ادبی مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب محسوب می‌شود و در آن راب کید، به سال‌های نوجوانی جک اسپارو قبل از دزد دریایی شدن می‌پردازد. اتفاقات این مجموعه داستان قبل از اتفاقات فیلم‌ها رخ داده است. جلد اول این مجموعه با عنوان جدال با طوفان در سال 2006 و جلد دوم آن با عنوان آواز سایرن در سال 2006 منتشر شد.

معرفی کتاب دزدان دریایی کارائیب اثر راب کید 

رمان دزدان دریایی کارائیب اثر راب کید با ترجمۀ زهرا صلاحی داستانی فانتزی و ماجراجویانه از داستان‌های کاپیتان جک اسپارو است. قبل از ساخته شدن کشتی مروارید سیاه، پسری کاپیتان کشتی بارنکل بود و با این کشتی به جاهای مختلف سفر می‌کرد و به ماجراجویی می‌پرداخت. جک اسپارو سال‌ها بعد از مجموعه کتاب‌های دزدان دریایی کارائیب، دزد دریایی و کاپیتان کشتی معروف دزدان دریایی، مروارید سیاه شد.

خلاصه داستان

در جلد دوم این مجموعه، کاپیتان جک اسپارو و خدمۀ تزلزل‌ناپذیر کشتی بارنکل ناگهان پس از گذراندن روزهای طولانی در دریا تحت یک طلسم شوم قرار می‌گیرند. آن‌ها که در جست‌وجوی شمشیر افسانه‌ای کورتس هستند به راهشان ادامه می‌دهند و ناگهان خدمه تحت تأثیر آواز جادویی پری‌های دریایی قرار می‌گیرند. هر کدام از خدمه که در خلسه فرو رفته‌اند می‌خواهند سکان کشتی را به مسیری مخالف بچرخانند. ظاهراً فقط جک اسپارو تحت تأثیر این آواز جادویی قرار نگرفته است. جک تصمیم می‌گیرد برای نجات‌دادن خدمه با پری‌های دریایی معامله کند. پری‌های دریایی به او می‌گویند در صورتی می‌گذراند همه از آن‌جا جان سالم به در ببرند که پس از یافتن شمشیر آن را به پادشاه پری‌های دریایی برگردانند و جک باید چیزی به آن‌ها بدهد که از همه چیز برایش با ارزش‌تر است. جک بعداً با وحشت متوجه می‌شود که چیزی که بیش از همه برایش ارزش قائل است، آزادی‌اش است. او آزادی‌اش را به پری‌های دریایی فروخته است.

خواندن کتاب دزدان دریایی کارائیب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

دزدان دریایی کارائیب مجموعه داستانی مناسب نوجوانان است.

درباره نویسنده کتاب دزدان دریایی کارائیب

کتاب دزدان دریایی کارائیب

راب کید نامی مستعار است که انتشارات دیزنی برای نوشتن و انتشار پیش درآمد فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب استفاده کرد. تی تی ساترلند، ریچ توماس و گروهی دیگر از نویسندگان ناشناس، نویسندۀ این مجموعه هستند. آن‌ها بیشتر به خاطر نوشتن مجموعۀ معروف دزدان دریایی کارائیب شناخته شده‌اند.  

می‌توانید کتاب دزدان دریایی کارائیب را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب سی‌بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی