قوانین سرشت انسان

(0)
نویسنده:

4,900,000ریال

4,410,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3403

علاقه مندان به این کتاب
47

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
11

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قوانین سرشت انسان

انتشارات نوین منتشر کرد:
هریک از ما در طول زندگی‌مان خواه‌ناخواه با افراد سمی مختلفی مواجه می‌شویم که موجب دردسر و رنجش ما می‌شوند و زندگی‌مان را تلخ و تار می‌کنند. بعضی از این افراد رئیس ما، بعضی از آن‌ها همکار و عدۀ دیگری هم از دوستانما‌ن هستند.
آن‌ها از دور جذاب، دلنشین، روح‌افزا و بااعتمادبه‌نفس به‌نظر می‌رسند. تصور می‌کنیم این افراد می‌توانند با ایده‌های درخشان خود به ما کمک کنند، اما امان از روزی که باطن آن‌ها بر ما آشکار شود. ما تنها زمانی متوجه می‌شویم اعتمادبه‌نفس این افراد ساختگی یا غیرعقلانی است که دیگر خیلی دیر شده است. این تیپ‌ها اغلب توجیه‌های درجه یکی نیز برای اعمال خود می‌آورند و ما را سردرگم‌تر می‌کنند، یا عده‌ای را سپر بلا می‌کنند و تقصیرها را گردن آن‌ها می‌اندازند.
اغلب، مشابه این احساس گیجی و سردرگمی، درمورد خودمان و رفتارمان نیز به ما دست می‌دهد. مثلاً ناگهان سخنی به زبان می‌آوریم و موجب رنجش اطرافیان خود می‌شویم. یا شاید با فردی وارد رابطۀ عاطفی می‌شویم که دقیقاً نامناسب‌ترین و به‌دردنخورترین نوع شریک عاطفی برای ماست و ما این را می‌دانیم،اما نمی‌توانیم جلوی خودمان را بگیریم. در چنین شرایطی تعجب می‌کنیم و می‌پرسیم: چه بلایی سر من آمده است؟
ما در این موقعیت‌ها گرفتار الگوهای رفتاری خودمخرب می‌شویم؛ الگوهایی که به نظر می‌رسد روی آن‌ها کنترلی نداریم و دست ما نیستند. قضیه طوری است که انگار غریبه‌ای درون ماست و در لحظاتی به‌طور مستقل و بدون اراده و اجازۀ ما کارهایی می‌کند و ما را به سمت اعمالی سوق می‌دهد که به ضررمان است. ضمن اینکه این غریبۀ درون ما موجودی عجیب و مرموز است و دست به کارهایی می‌زند که برای ما چندان قابل فهم یا پذیرفتنی نیست.
واقعیت این است که ما انسان‌ها درکی سطحی از رویدادها داریم و صرفاً به آنچه دیگران می‌گویند و انجام می‌دهند واکنشی آنی و هیجانی نشان می‌دهیم.
کتاب قوانین سرشت انسان طوری طراحی شده است تا شما را با تمام جنبه‌های رفتار انسان آشنا کند و علل ریشه‌ای این رفتارها را روشن سازد. اگر بگذارید این کتاب راهنمای شما باشد، در آن صورت اساساً آدم‌ها را جور دیگری خواهید دید و شیوۀ کاملاً متفاوتی را در تعامل و رویارویی با آن‌ها اتخاذ خواهید کرد.
گرین با الهام از ایده‌ها و نمونه‌هایی مانند ملکه الیزابت اول و بسیاری دیگر، به ما می‌آموزد که چگونه احساسات خود را کنار بگذاریم و خودکنترلی‌مان را افزایش دهیم، چگونه تلقین‌هایی که منجر به بینش می‌شود را توسعه دهیم، به چهره‌ٔ پنهان شده پشت نقاب‌های مردم پی ببریم و در برابر انطباق برای ایجاد و توسعه‌ی حس منحصر‌به‌فردمان از هدف مقاومت کنیم.
این کتاب از یک سو اطلاعات جامع و عمیق درجه یکی از چگونگی ارتباط مؤثر با همنوعان‌مان ارائه می‌دهد و از سوی دیگر، به ما می‌آموزد که چگونه برای رسیدن به آرزوها و اهدافمان، به‌طور عمدی و با مهارت زیاد افراد را کنترل کنیم.
هدف این کتاب روشنگری انسان است نه اینکه روش دستیابی انسان به موفقیت و زندگی شاد را در چند تکنیک خلاصه کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد رضا جاوید
    • پاسخ به نظر

    بسیار بسیار عالی.

  • تصویر کاربر

    • مرضیه مرادپور
    • پاسخ به نظر

    بسیار کتاب راهگشاییست و حاوی نکات نغز و پر مغز

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی