آرامش عشق و درمان

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
98

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آرامش عشق و درمان

انتشارات علم منتشر کرد:
"آرامش، عشق و درمان" کتابی بی همتا درباره رابطه دوسویه ذهن و تن و چگونگی سود جستن از این دانش برای خود درمانی است.
دکتر برنی سیگل که نخستین کتابش "عشق، پزشکی و معجزه" (انتشارات علم 1385) از دیگر کتاب های مرجع رشته پزشکی است، در این کتاب هم که سرشار از داستان های بیمارانی است که به شکل به اصطلاح معجزه آسایی از بیماری هایی مانند ام. اس و سرطان بهبود یافته اند، به ما نشان می دهد که چگونه عواطف و احساس هایی مانند عشق، امید، شادی و آرامش ذهنی، همانند افسردگی و نا امیدی، تاثیرات فیزیولوژیکی نیرومندی روی هر یک از ما دارد.
"آرامش، عشق و درمان" به ما یاد می دهد چگونه آغوش خود را به روی پیام هایی که ذهن مان از راه رویاها و نمادها به تن مان می دهد، باز نگاه داریم و بیماری را «پیام زندگی» ببینیم که این توانایی را به ما می دهد تا جهت تازه ای به زندگی مان ببخشیم. از این گذشته کتاب توضیح می دهد که چگونه با سود جستن از مراقبه، نگاره سازی و از میان بردن تنش، پیام های درمان کننده و شفا بخشی به تن خود دهیم و به کمک نمونه ها و مطالعات موردی که به نتایج چشمگیر درمانی رسیده است از راه ارتباط دوسویه تن- ذهن، نیروی درمان کننده و شفا بخش عشق را تجربه کنیم.
«عشق و آرامش ذهنی به راستی از ما محافظت می کند و به ما اجازه می دهد تا بر سختی های زندگی روزمره چیره شویم و شهامت رویارویی با هر روز را داشته باشیم.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی