جاده تنباکو

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
335

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جاده تنباکو

انتشارات آگه منتشر کرد:
ارسکین کالدول (1903-1987) را در ایران بیشتر با قصه های بابام می شناسیم. این نویسنده ی مشهور و پرکار آمریکایی در آثارش به مسائل اجتماعی، فقر و نژادپرستی در ایالت های جنوبی آمریکا می پرداخت. جاده ی تنباکو از مهم ترین آثار اوست که در قالب فیلم و به ویژه نمایش نیز مخاطبان بسیاری داشته است.
این رمان کلاسیک در دوره ی «رکود بزرگ» در آمریکای دهه ی 1930 می گذرد و با روایتی واقع گرا و سرراست، و طنزی ظریف، زندگی بحران زده ی کشاورزان و اجاره داران ایالت جورجیا را به تصویر می کشد که رشد کارخانه ها و صنعتی شدن بی رویه زیست شان را مختل، و پایه های اخلاق و معنویت شان را سست کرده است...
او و ایدا هفده بچه درست کرده بودند. پنج تاشان مرده بودند و دوازده تاشان هرکدام در گوشه ای زندگی می کردند. فقط اِلى می و دود هنوز در خانه مانده بودند. پرل سه کیلومتر دورتر زندگی می کرد ولی هیچ وقت نمی آمد سری به جیتر و ایدا بزند و آنها هم به سراغ او نمی رفتند. بچه های مرده را در بخش های مختلف مزرعه خاک کرده بودند. بعد از مرگ آنها مزرعه را بارها شخم زده بودند و چون هیچ علامتی روی قبر آنها نبود، کسی، اگر هم می خواست، نمی دانست کجا دنبالشان بگردد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی