30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
شطرنج
گام به گام با دفاع سیسیلی

گام به گام با دفاع سیسیلی

(0)
نویسنده:

1,700,000ریال

1,360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1011

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گام به گام با دفاع سیسیلی

انتشارات شباهنگ منتشر کرد:
اگر در جست وجوی یافتن راهی برای گام گذاشتن در دریای بیکران دفاع سیسیلی هستید می توانید امیدوار باشید که مسیر درستی را انتخاب کرده اید. کتاب گام به گام با دفاع سیسیلی، کتابی است ایده آل برای آنان که می خواهند اصول دفاع سیسیلی را درک کنند.
شاید بتوان سیسیلی را مشهورترین دفاع در شطرنج و همچنین محبوب ترین در بین بازیکنان تمام سطوح تلقی کرد. سیاه از اولین حرکت به دنبال سهم خود از مرکز بوده و به دنبال سازماندهی یک ساختار پیاده ای نامتقارن است. بیشترین جاذبه ی دفاع سیسیلی این است که به سیاه اجازه می دهد بازی را نامتعادل سازد و برای پیروزی بازی کند بدون آنکه خطر ناشناخته ای متوجه وی باشد.
بسیاری از شاخه های دفاع سیسیلی از واریانت بسیار محکم شونینگن و واریانت خطرناک و بسیار تند و تیز دراگون سرچشمه می گیرند و این موضوع یافتن شاخه ای را که متناسب با استیل بازیکن باشد آسان می سازد. در این کتاب استاد بزرگ جان امس به سراغ بنیان دفاع سیسیلی می رود و اصول اساسی آن را آموزش می دهد. در متن این کتاب استفاده از نکات، هشدارها و تمرین های گوناگون موجب تقویت و پیشرفت خواننده شده و استراتژی های کلیدی، ایده ها و تاکتیک ها به روشنی تشریح شده اند.
• طراحی کاربردی کتاب جهت سادگی درک مطالب و ایده ها.
• تمرکز بر اصول کلیدی دفاع سیسیلی.
• ایده ال برای بازیکنان در حال پیشرفت
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی