مدیتیشن (کتاب رنگ آمیزی بزرگسال)(2)(رحلی)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1151

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مدیتیشن

    • نوع کالا
    • دسته بندی
    • موضوع اصلی
    • موضوع فرعی
    • نویسنده
    • نشر
    • زبان کتاب
    • قطع کتاب
    • جلد کتاب
    • وزن
    • نوبت چاپ
    • سال انتشار
    • فارسی
    • رحلی
    • شومیز
    • 105 گرم
    • 1
    • 1420

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

کتاب مدیتیشن، رنگ‌ آمیزی بزرگسالان

کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان

فکر می‌کنید ساعت‌ها وقت صرف‌کردن برای رنگ آمیزی طرح‌های مختلف تنها سرگرمی کودکان است؟ 

سال‌هاست که صفحات رنگ آمیزی دیگر فقط مختص به کودکان نیست. در واقع کتاب‌های رنگ آمیزی بزرگسالان بسیار پرفروش شده‌اند. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که چرا بزرگسالان چنین مشتاق رنگ‌ آمیزی طرح‌هایی از حیوانات، نقاشی‌های معروف، طرح‌ها و الگوهای پیچیده شده‌اند؟ پاسخ ساده است. روان‌شناسان بسیاری مثل کارل یونگ ثابت کرده‌اند که رنگ آمیزی باعث کاهش استرس شده و به شما آرامش می‌دهد. رنگ‌ آمیزی اضطراب را کاهش می‌دهد و باعث ایجاد ذهن آگاهی می‌شود. پس مدادهای رنگی را بردارید، کتاب رنگ آمیزی‌تان را باز کنید و در این هرج و مرج زندگی به آرامش برسید.

معرفی کتاب مدیتیشن، رنگ آمیزی بزرگسالان با طراحی رویا احسان

کتاب رنگ آمیزی بزرگسال با طراحی رویا احسان کتابی برای آرام نمودن درگیری‌های ذهنی و به آرامش رسیدن است. امروزه کتاب‌های رنگ آمیزی بزرگسالان در سراسر دنیا گسترش یافته و حتی برخی از این کتاب‌ها و طرح‌های خاص‌شان بسیار پرفروش شده‌اند. تسکین استرس تبدیل به دغدغۀ بسیاری از مردم و به‌خصوص نوجوانان و بزرگسالان شده است. متأسفانه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر روز یا شاید هر ثانیه باید با استرس مقابله کنیم. یکی از اولین مزایای کتاب‌های رنگ آمیزی بزرگسال کاهش استرس و اضطراب است. رنگ آمیزی در واقع مرکز حس ترس در مغز شما یعنی آمیگدال را آرام می‌کند. هنگام رنگ آمیزی، یک ذهن ناآرام دست از افکار بیهوده برخواهد داشت و وارد حالت مدیتیشن می‌شود. همین باعث ایجاد ذهن آگاهی و سکوت می‌شود که به ذهن شما اجازه می‌دهد تا پس از یک روز کاری طولانی مدتی استراحت کند.

با این‌که کتاب‌های رنگ آمیزی بزرگسالان و کودکان شباهت‌های زیادی دارند اما چندین تفاوت نیز با هم دارند. کتاب‌های رنگ آمیزی بزرگسال معمولاً با هدف خاصی طراحی می‌شوند اما کتاب‌های رنگ آمیزی کودکان معمولاً طوری طراحی شده‌اند که با طرح‌های ساده به کودکان آموزش دهند که بین خطوط رنگ‌ آمیزی کنند و در عین حال خلاق باشند. در مقابل کتاب‌های رنگ آمیزی بزرگسال معمولاً بر سلامت و تندرستی متمرکز هستند. 

مثلاً الگوها و طرح‌هایی که در کتاب‌های رنگ آمیزی بزرگسالان قرار می‌گیرند اغلب برای کاهش استرس و اضطراب طراحی شده‌اند. گاهی این طرح‌ها ممکن است پیچیده باشند و جزئیات بسیار زیادی داشته باشند که برای توسعۀ مهارت‌های حرکتی ظریف طراحی شده‌اند. حالا که در دنیایی زندگی می‌کنیم که نسبت به گذشته بسیار متلاطم‌تر شده است برای همین ممکن است همیشه کارهایمان را با عجله پیش ببریم و به جزئيات هیچ دقتی نداشته باشیم و همین کیفیت کارمان را کاهش دهد. یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای درمانی کتاب رنگ آمیزی بزرگسال این است که توجه به جزئیات را در شما بالا می‌برد. 

رنگ آمیزی همچنین باعث بهبود مهارت‌های حرکتی و بینایی می‌شود، اما چگونه؟ رنگ آمیزی فراتر از یک فعالیت سرگرم‌کننده است. در واقع رنگ آمیزی ارتباط بین دو نیمکرۀ مغز را برقرار می‌کند. منطق مغز به ما کمک می‌کند هنگام رنگ آمیزی از خط بیرون نزنیم. حتی با رنگ آمیزی می‌توانید بهتر بخوابید. این روزها کنار گذاشتن وسایل الکترونیکی قبل از خواب بسیار سخت شده است و بهتر است بدانید که بدون این وسایل الکترونیکی راحت‌تر به خواب خواهید رفت زیرا قرارگرفتن در معرض نور ساطع شده از صفحات این وسایل سطح هورمون خواب یا همان ملاتونین را کاهش می‌دهد. رنگ آمیزی پیش از خواب و بدون مزاحمت وسایل الکترونیک بسیار آرامش‌بخش است و سطح ملاتونین شما را مختل نمی‌کند.

آخرین باری که واقعاً خلاقیت به خرج دادید کی بود؟ شاید سال‌های مدرسه یا دانشگاهتان بوده است. شاید فکر می‌کنید فرد بسیار خلاقی نیستید، اما کتاب‌های رنگ آمیزی بزرگسالان به شما فرصت می‌دهند تا در مورد خودتان بیشتر بدانید. انتخاب رنگ‌ها هنگام رنگ آمیزی فرآیند تفکر خلاقانه را تسریع می‌بخشد. این کتاب رنگ آمیزی شما را مجبور می‌کند تمام انرژی خود را بر روی لحظۀ حاضر متمرکز کنید و کار خود را بدون قضاوت یا احتیاط پیش ببرید. اگر می‌خواهد بیشتر در مورد خودتان بدانید از یک کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان استفاده کنید. سعی کنید کتاب رنگ آمیزی بزرگسالی را انتخاب کنید که طرح‌های چالش برانگیز داشته باشد.

استفاده از کتاب مدیتیشن، رنگ آمیزی بزرگسالان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شغلی به شدت استرس‌زا دارید یا به‌خاطر زندگی در شهرهای شلوغ و پر ترافیک هر روز بیشتر دچار اضطراب می‌شوید، اگر به دنبال راهی برای بهبود سلامتی و تندرستی خود، مقابله با اضطراب و استرس و بهبود توجه به جزئيات می‌گردید حتماً رنگ آمیزی با کتاب مدیتیشن رنگ آمیزی بزرگسالان را امتحان کنید.

تحلیل سی بوک از کتاب مدیتیشن، رنگ آمیزی بزرگسالان

مهم‌ترین دغدعه‌های شما در زندگی چیست؟ آیا نگران سلامتی خود هستید؟ آیا نگران شغل خود هستید؟ آیا نگران مسائل مالی هستید؟ اگر چنین است باید راهی برای ترک این احساسات و رهایی از آن‌ها پیدا کنید چون سلامت و تندرستی شما با چنین افکاری به‌خطر خواهد افتاد. تنها راه این است که درگیر چیزی باشید که تمام ذهن شما را اشغال کند. کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان می‌تواند راهی عالی برای کنارگذاشتن افکار و احساسات منفی باشد. اگر تمام انرژی خود را روی رنگ آمیزی متمرکز کنید این احساسات منفی به آرامی محو می‌شوند. سپس می‌توانید احساسات منفی را با احساسات مثبت جایگزین کنید. 

آخرین باری که از کتاب رنگ آمیزی استفاده کردید کی بود؟ احتمالاً آخرین باری که این کار را کردید هنوز بچه بودید. اگر چنین است پس کتاب‌ رنگ آمیزی بزرگسالان راهی عالی برای به‌خاطر آوردن خاطرات شاد است. برای رنگ آمیزی حتماً لازم نیست یک هنرمند باشید و بتوانید خودتان طراحی کنید. اگر به دنبال راهی نشاط‌آور برای آرام شدن بعد از یک روز کاری پر استرس می‌گردید، رنگ آمیزی را امتحان کنید. می‌توانید طرحی را که دوست دارید از کتاب انتخاب کنید و با هر ترکیب رنگی که دوست دارید آن را رنگ کنید. با توجه به فواید بی‌شمار رنگ آمیزی شاید زمان آن رسیده باشد که مداد رنگی، مداد شمعی و ابزار رنگ آمیزی‌تان را بیرون بیاورید. 

شرایط تهیه کتاب 
می‌توانید کتاب رنگ آمیزی بزرگسال را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب 30بوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی