ساختن برای ماندن

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
164

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ساختن برای ماندن

انتشارات شیرمحمدی منتشر کرد:
کتاب ساختن برای ماندن اثرجیم کالینزوجری پوراس یکی از کتاب های بی نظیری است که در زمینه مدیریت کسب و کار طی شش سال تحقیق و پژوهش نوشته شده است از این رو این کتاب به معنای واقعی کلمه یک کتاب مرجع در زمینه مدیریت کسب و کار است.
بحث اصلی در این کتاب روی مسئله «ماندن و ماندگاری و دوام آوردن» است. یک سوال مهم این کتاب از شما می پرسد و آن این است که چرا بعضی از کسب و کارها و شرکت ها به موفقیت می رسند ولی پس از مدتی این موفقیت، کمرنگ تر می شود و در نهایت شکست می خورند؟ در عوض چرا بعضی کسب و کارها هم هستند که به موفقیت می رسند و این موفقیت، دائمی، ماندگار و ادامه دار است؟
این کتاب شما را کمک می کند تا کسب و کارتان بزرگتر از آنچه که هست شود و با تغییرات اندک ولی مداوم با دنیا هماهنگ شود. تاریخچه تکامل 18 شرکت بسیار موفق و شیوه مدیریتی یکصد مدیر توانمند و تاثیر گذار مورد برسی قرر گرفته و طرحی اولیه برای ساخت شرکتی پایدار و استثنایی ارئه شده است.
در این کتاب می آموزید پیشرفت و توسعه پیوسته کسب و کارتان را به اصول درون سازمانی و سبک زندگی منظم تبدیل کنید و با استفاده از برنامه ریزی آینده محور و تکیه بر طرح های جدید به جای توجه به منافع آنی به مجموعه ای جهانی و موثر تبدیل شوید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی