برتری خفیف

(0)
نویسنده:

2,290,000ریال

2,061,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1390

علاقه مندان به این کتاب
31

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برتری خفیف

انتشارات میلکان منتشر کرد:
برتری خفیف روش فکرکردن است و نحوه‌ی پردازش اطلاعات به‌شکلی مؤثر. به‌کمک این کتاب متوجه می‌شویم چرا تلاش‌های‌مان بی‌نتیجه می‌ماند و چه تصمیم‌هایی ما را به موفقیت و خوشبختی موردنظرمان می‌رساند. با خواندن برتری خفیف درمی‌یابیم چرا رؤیاهای برخی افراد رنگ‎وبوی واقعیت به خود می‌گیرد اما برای بقیه‌ی مردم رؤیاها همچنان دست‌نیافتنی باقی می‌ماند.
این کتاب ما را از قوانین نانوشته‌ای آگاه می‌کند که همه با آن‌ها زندگی می‌کنیم اما از وجودشان خبر نداریم. بی‌شک خواندن این کتاب برای همه، از دانشجو تا مدیر، ضروری است. نمی‌دانی چرا نمی‌توانی در امتحانت موفق شوی؟ چاره‌ی کار، برتری خفیف است! رژیم‌های غذایی را امتحان می‌کنی، اما به نظر می‌رسد وزن کم نمی‌کنی؟ چاره‌ی کار، برتری خفیف است! می‌خواهی پس‌انداز کنی، اما حساب بانکی‌ات بیش‎تر نمی‌شود؟ چاره‌ی کار برتری خفیف است! این کتاب به ما نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم همه‌چیز را به مسیرِ اصلیِ خودش برگردانیم.
از متن کتاب:
کارهای ساده ما را از شکست دور و به‌‎سمت بقا و موفقیت هدایت می‌کنند؛ کارهایی آن‌قدر ساده که آن‌ها را نادیده می‌گیریم. چون این کارها ظاهراً بی‌اهمیت‌اند، آن‌ها را به‎سادگی نادیده می‌گیریم. کارهای نه‌چندان بزرگی که به تلاش زیادی هم نیاز ندارند، قهرمانانه یا عجیب هم نیستند، بلکه اغلب همان کارهای کوچکی‌اند که هر روز انجام می‌دهید و هیچ‌کس جز خودتان هم متوجه‌شان نمی‌شود. افراد موفق کارهای ساده‌ای انجام می‌دهند که افراد ناموفق فقط نظاره‌گر آن‌ها هستند، بدون این‎که انجام‌شان بدهند.
کارهایی مثل پس‌اندازکردن بخش کوچکی از حقوق یا فراموش‌نکردن چند دقیقه ورزش در طول روز یا خواندن روزانه ده صفحه از کتابی الهام‌بخش یا قدردانی از دیگران برای لحظاتی هرچند کوتاه و در نهایت انجام مستمر آن‌ها در چند ماه و چند سال. کارهای کوچکی که انجام‌شان ظاهراً اهمیتی ندارد، ولی وقتی استمرار داشته باشند نتایج بسیار بزرگی به ارمغان می‌آورند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب چگونه عزت نفس خود را بسازیم نیز بخوانید.


...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی