جاناتان مرغ دریایی (دوزبانه)

(0)
نویسنده:
نشر:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
38

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جاناتان مرغ دریایی

انتشارات پر منتشر کرد:
«جاناتان مرغ دریایی» اثری است نمادین از «ریچارد باخ» داستان‌نویس معاصر آمریکایی، كه شاید در نگاه اول تصور شود برای كودكان و نوجوانان نگاشته شده، در حالی‌كه در تمام سال‌های زندگی شایسته است آن را هر از گاهی مطالعه کنیم تا تلنگری بر کرختی سکون وجودمان زند و به یادمان بیاورد كه روزگاری هرکدام از ما قهرمانی از خود در ذهن‌مان داشتیم كه در اسارت روزمرگی، آن را به فراموشی سپرده‌ایم.
به قول نویسنده‌ی کتاب، «هر کدام از ما یک جاناتان درون داریم» که همواره انسان را در مسیر رسیدن به آرمان‌هایش حرکت می‌دهد و در نظر بنده بی‌توجهی ما، آن را به عمق لایه‌های درونی‌مان می‌كشاند و كم‌كم باعث مرگ تدریجی‌اش می‌گردد.
این كتاب حول محوریت یك مرغ دریایی است كه متفاوت از دیگر مرغان تفكر كرده و در مسیر رسیدن به آرمان‌هایش فردیت، مسئولیت، آموزش، آزادی و نهایتاً عشق را می‌یابد.
اما چاپ این اثر توسط «انتشارات پر» به دو جهت متفاوت با چاپ‌های دیگر در ایران بوده؛ اول آن‌كه با آوردن زبان اصلی كتاب باعث شده تا خواننده‌ی آشنا به زبان انگلیسی دركی بهتر از كتاب داشته باشد و نكته‌ی دیگر ترجمه‌ی بخش چهارم آن است كه بعد از ده‌ها سال گذشتن از چاپ اول آن، توسط نویسنده و در جهت تكمیل اثرش به كتاب اضافه شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی