گذر

(0)
نویسنده:

480,000ریال

432,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
89

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گذر

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
مهشاد مرده است. جسدش در وان حمام خانه اش پیدا شده و در طول رمان، دوست مهشاد، فرانک در پی کشف ناگفته هایی است که فکر می کند دلیل مرگ مهشاد را می تواند در آنها بیابد. «گذر» روایت سرخوردگی ها و تنهایی های زن در جست وجوی استقلال در سال های پایانی دهه ی هشتاد است.
حکایتی که با گذشته پیوندی محکم دارد و تلاش زنان جوان تحصیل کرده برای گذر از گذشته و رهایی از آوارهای آن را متعین می کند.
نفیسه مرادی در اولین رمان خود با بهره گیری از تسلطش به گذشته ی ادبیات ایران توانسته پیوندی درون متنی میان وضعیت معاصر شخصیت های روایتش و برهه هایی از تاریخ ادبیات معاصر که به ویژه در قامت میرزاده عشقی متجلی شده است برقرار کند. پیوندی که سرنوشت زنان داستان به آن گره خورده است. سرنوشتی تراژیک؟
همیشه فکر می کردم من و مهشاد مثل قاصدک بوده ایم؛ هر بار یکی به ما رسیده و برای سرگرمی فوتمان کرده تا شاید بخشی از آرزوهایش را برایش حمل کنیم و ما پخش شده ایم در فضا، هزار تکه شده ایم و دوباره بادی تکه هایمان را کنار هم جمع کرده و باز همه چیز از نو. هیچوقت هیچ چیز این زندگی دست خودمان نبوده. همیشه به سویی، به راهی پرتاب شده ایم. اما مهشاد، در آخرین لحظات بودنش حتما داشته فاتحانه به من می گفته: ببین! مرگ من اما دست خودم بود!»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی