لذت کار کردن

(0)
نویسنده:

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
70

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب لذت کار کردن

انتشارات راه طلایی منتشر کرد:
محل کار همانند یک آهنرباست که شلوغی و بی نظمی را به خود جذب می کند. این روزها چه کسی را می توان یافت که از جلسات بی هدف، اسناد و مدارک بهم ریخته، ایمیل های پاسخ داده نشده ی بی پایان و غرق شدن در کارهای غیر ضروری خسته نشده باشد؟ این موارد، مخاطراتی هستند که در زندگی مدرن، جایگاه شغلی ما را تهدید می کنند و می توانند خیلی آرام و نامحسوس لذت کار کردن را از بین ببرند، شانس پیشرفت شغلی را برایمان محدود کنند و البته باعث کاهش سطح رفاه و آسایش ما شوند.
اما این تمام ماجرا نیست. راه دیگری هم وجود دارد: در «لذت کار کردن ماری کاندو، نویسنده و مشاور مشهور ژاپنی، و اسکات سوننشاین، استاد مدیریت بازرگانی دانشگاه رایس، داستان هایی را تعریف می کنند و در خلال این داستان ها نتایج مطالعات خود را به صورت استراتژی هایی ارائه می دهند که به ما کمک کنند تا بی نظمی و به هم ریختگی را در فضای کار خود از بین ببریم و فضایی آرام و لذت بخش را برای انجام کارهایی که واقعا مهم هستند ایجاد کنیم.
لذت کار کردن با استفاده از روش مشهور جهانی کانی ماری و نتایج تحقیقات پیشرفته، به ما کمک می کند تا بر چالش هایی که یک محل کار آشفته برایمان ایجاد می کند غلبه کنیم و از بهره وری، موفقیت و شادی حاصل از یک میز کار منظم و نیز یک ذهن مرتب لذت ببریم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی