دلبستگی ایمن در کودکان

(0)
نویسنده:

800,000ریال

720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
188

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دلبستگی ایمن در کودکان

انتشارات میردشتی منتشر کرد:
کتاب دلبستگی ایمن در کودکان (نکته‌هایی برای پدرها و مادرها) به قلم دکتر مریم دلاوری و با همکاری مونا امراللهی‌نیا و مریم حاجی‌اسماعیل‌زاده نگاشته شده است. در معرفی کتاب نیز آمده:
هدف ما از نوشتن این کتاب این بود که نقشه‌ای خلاصه به دست والدین بدهیم، تا مثل فانوسی در این مسیر همراهشان باشد. به آن‌ها کمک کند رفتارها و نیازهای نوزادان را بشناسند، به درک بهتری از احساسات، افکار و رفتارهای خودشان به عنوان والد برسند، بهترین پاسخ‌ها را برای نیازهای کودک انتخاب کنند؛ در نتیجه، بتوانند این دنیا را به شکل مکانی با‌اعتماد به کودک معرفی کنند، زیرا می‌دانیم که قرار است کودک این اعتماد را مثل یک توشه با خودش به همه‌ی روابط آینده‌اش ببرد.
برشی از کتاب
در دلبستگی ایمن، بین نزدیک ماندن به مراقب و دور شدن و از او برای جست‌جوی محیط، تعادل برقرار می‌شود. کودک در حضور مراقبش احساس راحتی می‌کند، در حالی که در حضور غریبه کمی معذب است. در این شرایط، اگر کودک از مراقبش جدا می‌شود، انگیزه‌اش برای جست‌و‌جو در محیط کم و ناراحت می‌شود و وقتی دوباره به کنار مراقبش برمی گردد، احساس ناراحتی‌اش را به مستقیم به او نشان می‌دهد، دوست دارد نزدیک او بماند و بزرگسال می‌تواند او را آرام کند. کودکان بزرگ‌تر وقتی از والدینشان جدا می‌شوند، کمتر احتمال دارد ناراحتیشان را به طور واضح نشان دهند و و قتی نزد والدین برمی‌گردند، بیشتر به شکل کلامی، ناراحتیشان را از جدایی ولدین به والدین می‌گویند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی