از دنیای پدری

(0)

830,000ریال

747,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
40

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب از دنیای پدری

انتشارات بعثت منتشر کرد:
-شغل من پدربودن و حرفۀ اصلی‌ام طراحی کمیک است و برای سرگرمی می‌نویسم. من کشیدن کمیک را با طراحی زیاد و شغل پدری را با پدرشدن آموختم.
وقتی پدر می‌شوید، زندگی بعدتان چیزی در حدود سه‌و‌نیم کیلو وزن دارد و از همان لحظۀ اول می‌توانید بفهمید که این بَعدی سرنوشت‌ساز است. تنها چیزی در زندگیتان که برگشتی از آن نیست.
در اوایل انتشار، «از دنیای پدری» تبدیل شد به پرفروش‌ترین کتاب در ایتالیا، این خاطرات، تجربه‌، مسئولیت، صبر، خستگی و شادی در کار دشوار گوش‌دادن، یادگیری و بزرگ کردن کودکان را همزمان با حفظ رابطه عاشقانه با همسرش را شرح می‌دهد، که با نگاهی جذاب، شیرین و شوخ‌طبعانه به دنیای روزمرۀ پدری که ممکن است اغلب اوقات نادیده گرفته شود، نه تنها در ایتالیا بلکه در سراسر دنیا خوانندگان را تحت‌تأثیر قرار داده است و در سال 2017 برندۀ جایزۀ family choice awards شده است.
کتاب از دنیای پدری بازتاب پدر بودن از نگاه ماتئو باسولاست که شرح حال‌های سرگرم کننده ‌ای از تجربه‌اش به عنوان یک پدر دارد. در نگاه اول سبک نوشتار باسولا بسیار ساده به نظر می‌آید ولی بعد شما متوجه می‌شوید که چقدر کلمه‌ها معنای عمیقی پیدا می‌کنند. کتابی لذت‌بخش و معرکه‌ است که زمان‌هایی باعث خنده شما و در زمان‌های دیگر باعث گریه می‌شود. کتاب را به والدین، پدران، پدران آینده و همه کسانی پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال دیدگاهی جدید و تازه در این باره می‌گردند ‌که واقعا چه چیزی در زندگی مهم است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی