ساختن زندگیای که ارزش زیستن دارد

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
649

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ساختن زندگیای که ارزش زیستن دارد

انتشارات بینش نو منتشر کرد:
تمجید اهل قلم پیش از انتشار عمومی ساختن زندگی ای که ارزش زیستن دارد
«(مارشا) لینهان روانشناس در این زندگی نامه شخصی و مستدل، تاریخچه بیماری روانی خود و همین طور روند پیشرفت روش های درمانی اش را برای افرادی به اشتراک می گذارد که تمایل به خودکشی دارند... این روایت شورانگیز و صادقانه برای خوانندگانی که به دنبال اغلبه بر گذشته شان هستند الهام بخش خواهد بود.»
- پابلیشرز ویکلی
«زندگی نامه ای هوشمندانه نوشته یکی از برجسته ترین پیشروهای تاریخ روان درمانی. مارشا لینهان از هیچ چیزی فروگذاری نمی کند و به عهدی که با خود در جوانی بست، مبنی بر اینکه از جهنم فرار کند و به دیگران کمک کند همین کار را بکنند، وفا کرده است. این کتاب برای خوانندگان محتاطش حقیقتی عریان و توصیه هایی کار آمد دارد و به هر کسی که برای ساختن زندگی ای ارزشمند تقلا می کند، کمک می کند.»
- آنجلا داکورت
«خواندن این کتاب به معنای درک نحوه بنا نهادن زندگی است. در تاریکی روشنایی هست. همه چیز در زندگی مارشا لینهان و زندگینامه فوق العاده اش نشان از تاریکی دارد: جهنم عدم رضایت از خود و جهنم حمایت ناکافی؛ و باطنز و جزئی نگری در توصیف فرایند رشد و تقلایش، و با شجاعتش و دیدگاهش در رابطه با چگونگی ابداع درمان برای همه، حتی ناراضی ترین ها، ما را به سوی روشنایی می برد.»
- ایمی بلوم
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی