30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
آزمون
ریاضی پنجم سیر تا پیاز

ریاضی پنجم سیر تا پیاز (4132)

(0)

4,650,000ریال

3,720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
168

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ریاضی پنجم سیر تا پیاز

انتشارات گاج منتشر کرد:
این مجموعه در 3 بخش مجزا اما مرتبط به هم نگاشته شده، یعنی شیوه‌ی طراحی این کتاب به سیاقی است که هر چند با مطالعه‌ی هر بخش می‌توان به اصطلاحات، مفاهیم و مسائل آن درس مسلط شد، اما دانش‌آموز را به دلیل داشتن سیر زنجیروار به مطالعه‌ی دقیق و کامل کتاب علاقه‌مند می‌کند. مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز دربردارنده‌ی سه بخش زیر می‌شود:
1) بخش آموزش و تمرین: در این بخش مطالب کتاب درسی به‌صورت جلسه به جلسه تدریس می‌شود. در هر جلسه مبحثی از کتاب درسی با ارائه‌ی آموزش و مثال و تمرین بیان شده است. بعد از چند جلسه تدریس، در هر درس تمرین‌های مروری برای مطالب آن درس ارائه شده است. در انتهای هر فصل سؤالاتی با عنوان آزمون فصل با هدف جمع‌بندی مطالب هر فصل مطرح شده که بسیار کارآمد خواهد بود. ساختار این کتاب به نوعی شبیه‌ساز کلاس درس ریاضی پنجم در مدارس است و دانش‌آموز همگام با این کتاب به‌آسانی و به‌تدریج تمام مطالب کتاب را فرا می‌گیرد.
2) بخش آزمون (نمونه سوالات امتحانی): نمونه آزمون‌های استاندارد نوبت اول و دوم برای آشنایی دانش‌آموزان با نحوه طرح آزمون و کسب آمادگی برای موفقیت در امتحانات ارائه شده است.
3) بخش نکته و تست: همان‌طور که از عنوان سیر تا پیاز مشخص است، این کتاب آموزش را از ساده‌ترین مطالب و مقدماتی‌ترین مفاهیم کتاب درسی آغاز می‌کند (بخش آموزش و تمرین) و سپس در این بخش (بخش نکته و تست) نکات تستی و بیان راهبردهای مختلف برای پاسخ‌گویی به مسائل و تست‌های دشوار‌تر از مباحث کتاب درسی را آموزش می‌دهد.
در انتهای هر سه بخش، پاسخ تشریحی همان بخش قرار داده شده که می‌توانید با مقایسه پاسخ خود با پاسخ کتاب، میزان یادگیری و تسلط خود را بر مفاهیم کتاب درسی بسنجید.
این کتاب با همکاری مشترک شیما زهره‌وند، محمدجواد حیدری و مریم بهمنی در 528 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج نیز آن را منتشر کرده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی