نقطه تعادل خود را پیدا کن

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
77

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نقطه تعادل خود را پیدا کن

انتشارات کلک زرین منتشر کرد:
همه ی ما با توجه به ارزش ها، دیدگاه ها، اهداف و مقاصد خاص خود منحصر به فردیم. هریک از ما شیوه ای خاص برای رسیدن به تعادل دارد. هر انسان با به کار انداختن نقطه ای تعادل منحصر به فرد خود، به تعادلی درست دست می یابد. به وسیله ی همین نقطه ی تعادل است که می توانید با بالاترین میزان وضوح، تعهد، قدرت و اطمینان به اهداف شخصی و حرفه ای تان دست یابید.
کلید دستیابی به موفقیت در هر زمینه ای ابتدا شروع از نقطه ی صحیح و سپس آگاهی از قدم های لازم برای رسیدن به هدف است.
پیش از تعیین و دستیابی اهداف مهم زندگی و زندگی کردن با توازن و تعادل صحیح باید نقطه ی تعادل تان را مشخص کنید. تعادل صحیح زمانی وجود دارد که شما احساس می کنید همه چیز در زندگی تان در توازن کامل است. زمانی که از تعادل صحیح برخوردارید، احساس می کنید همه چیز در زندگی تان واضح و متمرکز است.
در تمام طول روز احساس شهامت و اعتماد به نفس دارید. می دانید که می خواهید چه کنید و گام های لازم برای انجام آن را برمی دارید. از لحاظ جسمانی آرام و آسوده اید. نیروی بدنی و انرژی لازم برای هر آنچه قصد انجامش را داشته باشید، دارید. از لحاظ عاطفی باثبات و خوشنودید. با دیگران احساس نزدیکی می کنید و ارزش وجود منحصر به فرد خود را درک می کنید. ذهن، جسم و روح شما با هم در هماهنگی کامل اند؛ و هدف شما نیز همین است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی