قدرت نونچی

(0)
نویسنده:

695,000ریال

625,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
63

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قدرت نونچی

انتشارات بذر خرد منتشر کرد:
نونچی: به معنای تحت اللفظی «اندازه گیری چشمی»، هنر ظریف سنجش افکار و احساسات دیگران برای ایجاد هماهنگی، اعتماد و ارتباط است.
نونچی اصل راهنمای زندگی کره ای هاست ، ولی همه می توانند از آن استفاده کنند. نونچی هنر خواندن و درک فضای یک اتاق ، ارتباط برقرار کردن با دیگران و استفاده از این آگاهی برای پیش رفتن و موفق شدن است. والدین کره ای معتقدند که آموزش نونچی به بچه ها به اندازه ی آموزش رد شدن از خیابان به آنها مهم است. با داشتن نونچی خوب احساس خواهید کرد دنیا همیشه از شما جانبداری می کند و بدون نونچی ممکن است چیزی به شما ضربه بزند که اصلا متوجه نزدیک شدنش نشده بودید.
اگر پیش خودتان فکر می کنید که «یکی دیگر از آن مدهای زودگذر شرقی نمی خواهم. همین حالا هم به لطف ماریه کوندو نصف لباس هایم را دور انداختم» نگران نباشید. نونچی یک مد زودگذر نیست. بیش از 5 هزار سال است که کره ای ها از نونچی برای گریز از انواع مشکلات با غلبه بر آنها استفاده می کنند.
بهتر کردن نونچی تان به شما کمک می کند در هر زمینه ای - از پیدا کردن عشقتان تا داشتن عملکردی عالی در کارتان - درهایی را باز کنید که پیش از این حتی نمی دانستید که وجود دارند .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی