دین و زندگی (آزمون پلاس)(کنکور)(4390)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
42

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دین و زندگی

انتشارات گاج منتشر کرد:
کنکور 1400 از چیدمان جدید و سبکی نو از سؤالات درس «دین و زندگی» پرده برداشت که موفقیت در آن، قطعا نیازمند تمرین و مواجهه با سؤالات شبیه‌ساز کنکورهای گذشته، همراه با چاشنی پیش‌بینی‌هایی از کنکور آینده است. مهم‌ترین عاملی که به تسلط شما برای این درس کمک می‌کند، حل کردن آزمون‌هایی استاندارد با نکات نو و دوره‌ای به دور از تکرار و گزافه‌گویی است. بنابراین مولفان این اثر تصیم گرفتند تا این کتاب را با سبکی پوششی (به معنای تکرار کردن درس‌های قبلی در آزمون‌های بعدی) ارائه کنند تا به‌این‌ترتیب دانش‌آموزان از آفت فراموشی مطالب فَرّار درس دین و زندگی مصون باشند. در این کتاب، 24 آزمون به‌صورت مبحثی «درس 1 تا 3»، «درس 1 تا 6»، «درس 1 تا 9» و «درس 1 تا 12» و در پایه های دهم و یازدهم و به‌صورت «درس 1 تا 3»، «درس 1 تا 6»، «درس 1 تا 8» و «درس 1 تا 10» در پایه دوازدهم، آورده شده است.
از هر فصل دو آزمون انتخاب شده که در آزمون اول ترتیب منطقی مباحث درس به درس لحاظ شده، اما در آزمون دوم به‌صورت تلفیقی چینش سؤالات همانند کنکور انجام گرفته است، همچنین در پاسخ‌نامه برای سرعت عمل شما در رسیدن به مقصود، از رنگ‌بندی‌هایی استفاده شده است. در انتهای این آزمون‌ها 2 آزمون جامع شبیه‌ساز کنکور و همچنین آخرین کنکورها یعنی کنکور 99 و 1400 نیز آورده شده تا شما دانش‌آموزان گرامی را به اوج قابلیت‌ها و شایستگی‌هایتان برسانند.
کتاب "دین و زندگی جامع کنکور" سری آزمون پلاس توسط مرتضی محسنی کبیر و محمد رضایی‌بقاء در 192 صفحه گردآوری شده و انتشارات بین‌المللی گاج نیز آن را منتشر نموده است. از دیگر ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• بررسی مباحث دین و زندگی دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت پایه به پایه و درس به درس
• ویژه داوطلبان رشته‌های ریاضی و تجربی
• ارائه‌ی 8 آزمون از مباحث دهم
• ارائه‌ی 8 آزمون از مباحث یازدهم
• ارائه‌ی 8 آزمون از مباحث دوازدهم
• ارائه‌ی 10 آزمون جامع
• ارائه‌ی پاسخ‌نامه تشریحی برای همه سوالات
• بررسی سایر گزینه‌ها (برای تست‌های مورد نیاز)
• همراه با تست‌های کنکور سراسری 1400
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی