واقعی باش (از خوب بودن دست بردار حقیقی بودن را شروع کن)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
404

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب واقعی باش

انتشارات اختران منتشر کرد:
در این کتاب، منظور من از خوب بودن یا خشنودی، خوب بودنِ نگرشِ حاصل از یک اشتیاق قلبی نیست. چیزی که من آن را: آرزوی عمیق شادمانه مشارکت داشتن و نثار در آسایش دیگری می‌نامم. کاملاً برعکس «خوب بودنی» که من توصیف می‌کنم، خوب بودن از ترس طرد شدن است، ترس از دست دادن، ترس از انتقاد، ترس از ابراز هویت خود. چنین خوب بودنی اغلب یک نقاب مرده است که صدای حقیقت و سرزندگی را خفه می‌کند.
پشت این نقاب مبهم خوب بودن رضایتمندانه، به‌سادگی ممکن است به زندگی در رابطه‌ای کم‌رنگ و بی‌جان عادت کنیم و آن را به‌اشتباه جایگزین تعاملات انسانی واقعی، زنده و صمیمانه کنیم... مارشال روزنبرگ از این آدم‌ها به عنوان «انسان‌های خوب مرده» نام می‌برد. فاقد هویت، فاقد حضور و فاقد زندگی.
«اگر برای تأثیرگذاری ارتباط بدون خشونت در بهبود روابط انسانی در هر سطحی، نیاز به دلیل دیگری داشته باشیم، این کتاب همان دلیل است.» ـ دکتر مایکل ناگلر نویسنده‌ی «آمریکا بدون خشونت»، «راه دیگری نیست»
«با این کتاب می‌توانیم ارتباط بدون خشونت را نه به‌عنوان یک فرمول بلکه به‌عنوان یک روش غنی و معنابخش زندگی چه از نظر ذهنی و چه از نظر عاطفی احساس کنیم.» ـ ویکی رابین. از بنیان‌گذاران کافه‌های گفت‌وگو و همکار نویسنده کتاب «با پول یا زندگی»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی