30بوک
کتاب عمومی
سیاست
جنگ
جنسیت و صلح جهانی

جنسیت و صلح جهانی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
65

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جنسیت و صلح جهانی

انتشارات منشور صلح منتشر کرد:
اگر درخت که مجموعه ای از ریشه، تنه و شاخ و برگ است بیمار شود، چه گزینه هایی برای درمان درخت درنظر می گیرید؟ درمان شاخه ها، ساقه یا ریشه؟ استوارت میل به درستی می گوید وقتی جامعه ای به بازسازی نیاز دارد هیچ تغییر شگرفی رخ نخواهد داد، مگر این که ساختارهای بنیادین روش های فکری جامعه تغییر کند. امروزه بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه با یک رویکرد حساس به جنسیت مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرند، پس چرا برای ناامنی و خشونت فراگیر جهانی از توجه به چنین رویکردی غفلت می کنیم؟ چرا صرفا به گزینه های سیاسی و حقوقی اکتفا می کنیم؟ این کتاب شما را در برابر این پرسش قرار می دهد: چه چیزی امنیت بیشتری برای کشور پدید می آورد قدرت یا عدالت جنسیتی؟
متفکرین و دانشمندان علوم اجتماعی خطوط نبرد جوامع را روی گسل منافع، منابع و حتی تفاوت های تمدنی (قومی، دینی) نشان داده اند، اما آیا این عوامل برای تبیین درگیرشدن جوامع در جنگ و خشونت علیه یکدیگر شواهد کافی به دست می دهند؟
در کتاب صلح و جنسیت جهانی به زبانی ساده و با واقعیت های روزمره و ملموس نشان داده شده است که ناامنی نظام مند زنان، به عنوان نیمی از جمعیت بشریت، وضعیتی را پدید آورده که کل سیاره به مکانی نامن و خشونت زا برای کل بشر تبدیل شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی