30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
برای هر مشکلی راه‌حلی معنوی وجود دارد

برای هر مشکلی راه‌حلی معنوی وجود دارد

(4)
نویسنده:

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
327

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برای هر مشکلی راه‌حلی معنوی وجود دارد

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
عنوان این کتاب دارای معنی گسترده‌ای است؛ اینکه شما می‌توانید با جستجو و تحقق بخشیدن راه‌حل‌های معنوی، خود را از شر تمام مشکلات رها کنید.
وین دایر این کتاب را در دو بخش تنظیم کرده است: بخش اول شامل شش فصل است که پایه اصلی درک این نکته که “هر مشکلی راه‌حلی دارد” شرح و توضیح داده شده است. نویسنده در این‌باره می‌گوید: “من کتب مقدس بسیاری از ادیان و همچنین حوزه‌هایی که آنها را حوزه‌های علم و عمل می‌نامیم مورد بررسی قرار دادم. البته در مورد برتری هیچ‌یک از ادیان نسبت به دیگری هیچ ادعایی ندارم. سعی کرده‌ام اطلاعاتی را که در این زمینه کسب کرده‌ام با وسعت نظر دنبال کنم”
بخش دوم کتاب شامل فصول هفت تا سیزده است که نام معروف‌ترین ادعیه و نیایش‌ها بر آنها گذاشته شده است. دایر در این کتاب تلاش می‌کند پیشنهادهای عملی خاصی برای چگونگی بکارگیری نیروهای معنوی ارائه دهد تا از این شیوه برای حل مشکلات استفاده شود. او معتقد است انسان از قدرت و توانایی لازم برای افزایش نیروی درونی و دستیابی به سریع‌ترین نوع نیرو برای حل مشکلات زندگی برخوردار است.
بخش اول کتاب متشکل از شش فصل است: راه‌حل معنوی مشکلات، عقاید بنیادی کهن، همه چیز دارای نیرو و انرژی است، از نیرو بخشیدن به چیزی که به آن اعتقاد ندارید اجتناب کنید، نیروهای خود را تحت تاثیر نیروی ضعیف قرار ندهید، نیروی معنوی خود را افزایش دهید و آن را در همان سطح حفظ کنید. بخش دوم با عنوان “دستیابی به راه‌حل معنوی مشکلات را عملی سازید” شامل نیایش‌های آسیسی می‌شود که درباره ایمان به خدا، عشق‌ورزی، پرهیز از نفرت و ترس و گرایش به شادی و خوش‌بینی است
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی