معجزه حضور

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
142

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب معجزه حضور

انتشارات آسیم منتشر کرد:
در دنیای پیچیده و پر ابهام کنونی که بر تمام جنبه های زندگی از جمله ارتباطات ما با کودکان به طور چشمگیری اثرگذار است، این کتاب بسیار مفید برای آن پدرها و مادرها و دست اندرکاران پرورش کودکان نوشته شده است، که به رغم کمبودها و مشکلات، عمیقا کودکان را دوست دارند. و مایلند کود کانی سالم، شادکام، کنجکاو، با شهامت، همدل، تاب آور، توانمند و موفق پرورش دهند.
نویسندگان برجسته کتاب عقیده دارند وقتی در تعامل های روزانه به دنبال بهترین پاسخ به فرزندان خود هستید، بجای ترس ها، نگرانی ها، ستیزها و گریزها و عدم اطمینان ها، یا تلاش در دستیابی به معیارهای غیر واقعبینانه، فقط حضور داشته باشید.
مقصود از حضور داشتن، حضور فیزیکی، ذهنی و هیجانی و کیفیت آن است. ایجاد حس ایمن بودن، دیده شدن، تسکین داده شدن و امنیت در کودکان از معجزه های حضور تربیت کنندگان است.
هدف اصلی این کتاب ارزنده، ارائه راهبردهایی بسیار کاربردی و اثرگذار برای رسیدن به این جنبه های حضور داشتن در شرایط دشوار است. این اندیشه ها و راهبردها، افزون بر کودکان، برای همه کسانی که به معجزه حضور در زندگی خود و در روابط بین فردی در جهان پرشتاب امروز علاقه مندند، بسیار جذاب و سودمند است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی