بدن ات را بشناس

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
603

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بدن ات را بشناس

انتشارات آموت منتشر کرد:
بدن‌ات را بشناس (کتاب دیگر نویسنده‌ی تاریخچه‌ی خصوصی خانه) بیل برایسون ترجمه‌ی: علی ایثاری...
نویسنده، خواننده را در سفری جذاب و فراموش‌نشدنی با خود همراه می‌کند و معجزهٔ شگرفی را به او نشان می‌دهد که «بدن انسان» نام دارد. او در این کتاب بار دیگر ثابت می‌کند همراه و راهنمایی بی‌مانند است و ما را در سفر به بدن‌مان با پدیده‌های خارق‌العاده و رویدادهای شگفت‌انگیزی آشنا می‌کند که لحظه به لحظه در این پیچده‌ترین ساختار عالم هستی روی می‌دهند.
برایسون به ما می‌گوید چگونه بدن انسان می‌تواند خودش را ترمیم کند و نارسایی‌هایش را برطرف سازد و نیز چگونه ممکن است اسیر این کاستی‌ها شود و از بین برود.
«بدن‌ات را بشناس» با ارائه واقعیت‌ها و اطلاعاتی عجیب و در عین حال بسیار خواندنی، ما را وامی‌دارد تا وجود و هستی خودمان را به عنوان گوهری بی‌بدیل و بی‌مانند قدر بدانیم.
بیل برایسون، در آیوا به دنیا آمده است. وی به مدت بیست سال در انگلستان زندگی کرده و برای بیشتر نشریه‌های بزرگ انگلیسی و آمریکایی مانند تایمز و ایندیپندنت مطلب نوشته است. او طی سال‌های 2005 تا 2021 ریاست دانشگاه دورهام را برعهده داشته که سومین دانشگاه قدیمی انگلستان است. پیش از این، از نویسنده دو کتاب پرفروش «تاریخچه تقریبا همه چیز» و «تاریخچه خصوصی خانه» در ایران ترجمه و منتشر شده است.
علی ایثاری‌کسمایی، متولد 1325 در روستای کسما در گیلان. روزنامه‌نگار و مترجم پیشکسوت. از او پیش از این ترجمهٔ سه کتاب معروف و پرفروش «تاریخچه ی خصوصی خانه» و «صعود زندگی من» و «تحصیل کرده» در نشر آموت منتشر شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نگاهی به کتاب از حال بد به حال خوب نیز بیاندازید.



....

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی