30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
المپیاد
آموزش المپیاد ریاضی جلد چهارم

آموزش المپیاد ریاضی جلد چهارم

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
260

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آموزش المپیاد ریاضی جلد چهارم

انتشارات مدرسه منتشر کرد:
بیش از سه دهه از نخستین حضور کشور ما در المپیادهای بین المللی ریاضی می گذرد. در این مدت ریاضیدانان جوان ایران، موفق به کسب صدها مدال افتخار آفرین در این رشته بنیادین شده اند که اوج آن احراز مقام نخست جهان با کسب پنج مدال طلا و یک مدال نقره در سال 1998 بوده است.
با این همه، هنوز آن چنان که شایسته است قدر و اهمیت شرکت در این مسابقات دانسته نشده است و جایگاه واقعی آن که ترویج حس رقابت جویی و درک طعم شیرین و لذت حاصل از کشف و حل مسائل می باشد، همچنان مغفول مانده است.
هدف از انتشار این کتاب و مجموعه کتاب های «آموزش المپیاد ریاضی» آشنا کردن نوجوانان علاقه مند رشته ریاضی با مبانی لازم برای شرکت در این رقابت ها است. پیش نیاز اصلی برای حضور در گردونه این رقابت، علاقه مند به رشته ریاضی و چالش با مسائل غیرمتعارف آن است. پس از آن باید یک سری اطلاعات پایه ای در زمینه های گوناگون این رشته مانند جبر، هندسه، ترکیبات و نظریه اعداد به دست بیاید که همه آنها لزوما در کتاب های درسی وجود ندارد. از این رو انتشارات مدرسه بر آن است تا با انتشار مجموعه ای شامل 8 تا 10 جلد کتاب تخصصی همه آنچه برای ورود به این عرصه و موفقیت در آن نیاز باشد تقدیم علاقمندان کند. با امید به اینکه این تلاش با عنایت پروردگار، مثمر ثمر واقع شده و گامی در راستای توانمندسازی دانش آموزان علاقه مند رشته های ریاضی و توفیق آنان باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی