بانک‌های اجتماعی

(0)
نشر:

750,000ریال

675,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
21

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بانک‌های اجتماعی

انتشارات رسا منتشر کرد:
سال های زیادی از تاسیس اولین بانک می گذرد. بانک ها در ابتدا با هدف سپرده گذاری و نگهداری سرمایه به وجود آمدند. اما رفته رفته دامنه فعالیت خود را افزایش دادند و به موازات گسترش اثرگذاری بانک ها بر اقتصاد کشورها، انتظارات جدیدی از آنها نیز برای توجه به جامعه و توسعه پایدار شکل گرفت.
بانک داری اجتماعی یا بانک اجتماعی، از مفاهیمی است که در نتیجه تحولات در نگاه به بانک ها و بنگاه های اقتصادی و نیز اهمیت پیدا کردن موضوع توسعه پایدار، شکل گرفته است. در سطح بین المللی، این مفهوم با سرعت بالایی در حال رشد و گسترش است و نیاز است در کشور عزیزمان نیز، به این موضوع توجه جدی تری ازگذشته شود. بانک داری اجتماعی، یک نوع از بانکداری ارزش مدار است که در بطن خود علاوه بر تاثیرات اجتماعی و محیط زیستی مثبت، از نظر اقتصادی نیز پایدار است. اگر چه این مفهوم، تاریخچه ای بلند و موفق دارد، اما هیچ گاه به اندازه زمان فعلی و بعد ازبحران های مالی قرن اخیر، مورد توجه نبوده است.
این کتاب، اولین کتابی است که به ارائه نگاهی جامع و مفصل درباره گذشته، حال و اینده بانک داری اجتماعی و پایدار می پردازد و مطالعه آن به محققان، دانشجویان، و صد البته مخاطبان حرفه ای و شاغل در صنعت بانک داری پیشنهاد می شود. نویسندگان کتاب، هم در دانشگاه و هم در صنعت بانکی دارای تخصص و تجربه هستند و به پشتوانه سال ها تجربه کاری شان در حوزه بانک داری اجتماعی، می توان ادعا کرد که این کتاب ترکیبی تراز بالا از علم و تجربه در کنار یکدیگر است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی