30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
زندگی رویایی سوخانوف

زندگی رویایی سوخانوف (گالینگور)

(0)

2,400,000ریال

2,160,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
426

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندگی رویایی سوخانوف

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
در زندگی هر کسی چنین دقایقی به ندرت پیش می آیند؛ دقایقی که سوتی ممتد گوش ها را پر می کند، جهان گویی تحت تأثیر طلسمی جادویی متوقف می شود و افکار و احساسات آزادانه در وجودتان به جریان می افتند و در کمتر از یک دقیقه کل جهان را می پیمایید. بعد وقتی زمان به حالت عادی خود برگشت و شما هم از آن خلا بی نام و خیره کننده که اندک زمانی در آن سُکنا گزیده بودید، برمی گردید، در می یابید که تغییر کرده اید؛ به طرز برگشت ناپذیری تغییر کرده اید. و از آن زمان به بعد چه بخواهید و چه نخواهید زندگی تان مسیر متفاوتی را پیش می گیرد.
نخستین رمان اولگا گروشین؛ نویسنده ی روسی -امریکایی با نثر غول های ادبیات روس؛ از گوگول تا ناباکوف مقایسه شده است. «زندگی رویایی سوخانوف» هنرمندانه خیانت و پیامدهای آن را به تصویر می کشد. این داستان که به نرمی از واقعیت به سوررئالیته و از سلامت روان به پارانویا می غلتد، مخاطب را به طنزی گزنده و شیطانی مهمان می کند.
اولگا گروشین در نثری که هم زمان هم از نظر غنایی و هم روانشناختی دقیق است، به دنبال گره گشایی فروپاشی عاطفی سوخانوف است - زوالی که هم زمان با فروپاشی خود اتحاد جماهیر شوروی اتفاق می افتد. سوخانوف در چهار راه تاریخ فردی و سیاسی ایستاده است و توسط نیروهایی فراتر از تخمین و حدس و گمان خودش تا آخرین نفس تعقیب می شود. او که روح خود را فروخته است تا در رژیم قدیم پیشرفت کند، نمی تواند از فروپاشی آن جان سالم به در ببرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی