یادگیری ماورایی

(0)

1,790,000ریال

1,611,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
794

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یادگیری ماورایی

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
در این زمانۀ پرهیاهوی متأثر از تحولات اقتصادی و پیشرفت های فناوری، رشد فردی بیشازپیش به خودآموزی مهارت های مهم تر، موضوعات جدیدتر و فنون نوین بستگی دارد. اگر در این عصر تکنولوژی، هنوز هم می خواهید به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید و در حوزۀ کاری و تحصیلی خود از دیگران پیشی بگیرید، راهبردهای مطرح شده در این کتاب به شما کمک خواهد کرد.
مهم ترین چالش یادگیری مهارت های جدید این است که شما فکر می کنید شیوۀ آموزشی سنتی که پیشتر در مدارس اجرا می شد، بهترین شیوۀ یادگیری در دسترس است. بنابراین در مواجهه با چالش های یادگیری جدیدتر هنوز هم مثل یک دانش آموز رفتار می کنید و به شیوه های قدیمی و غیرکاربردی خودآموزی متوسل می شوید. ُنه راهبرد قدرتمند مطرح شده در این کتاب، چارچوب کهنۀ ذهنی شما در خصوص یادگیری را از بین می برد و با آموزش روش های جدید و مؤثر یادگیری، سطوح بالاتری از یادسپاری را برایتان به همراه خواهد داشت.
اسکات یانگ برای نگارش این کتاب از آخرین پژوهش ها در خصوص روش های مؤثر یادگیری و زندگی یادگیرنده های فوق العاده ای چون بنجامین فرانکلین، پولگار )قهرمان بزرگ شطرنج( و ریچارد فاینمن )فیزیکدان برندۀ جایزۀ نوبل( بهره برده است. او همچنین میزبان بسیاری از یادگیرنده های دیگر ازجمله نیگل ریچارده بوده است؛ کسی که بدون اینکه زبان فرانسه بداند، برنده قهرمان جهانی اسکرابل فرانسه شده بود. یانگ تمام روش های مؤثر یادگیری دانش را در این کتاب به گونه ای جمع آوری کرده است که هرکسی بتواند به تناسب رشتۀ تحصیلی و موقعیت شغلی خود از آن بهره ببرد. چه هدفتان تسلط به یک زبان )یا حتی ده زبان( باشد، چه ادامه تحصیل و چه تسلط بر کار با ابزارهای گوناگون؛ اصول یادگیری ماورایی مطرحشده در این کتاب، راهنمای ضروری شما برای یادگیری خواهند بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نگاهی به کتاب بی حد‌ومرز نیز بیاندازید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی