بگذار سگ ها را رها کنیم (اسرار مرداک)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
25

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بگذار سگ ها را رها کنیم

انتشارات آریابان منتشر کرد:
مسابقه شکار موش ها توسط سگ ها، این بار با نتیجه ای به اتمام رسید که از نظر یکی از صاحبان سگ غیر عادی و به همراه تقلب بود، همان شب بعد از اتمام برنامه و ترک محل مسابقه توسط حاضرین، جنازه یکی از صاحبان سگ پیدا می شود و در زمانی کوتاه با وجود قرائن و شواهد بسیار، به راحتی قاتل! شناسایی می شود و.... از آن سو ویلیام مرداک به واسطه یک درخواست وارد این پرونده می شود و با فرایندی بسیار جذاب و پیچیده معمامی قتل را حل می نماید.
خط سیر داستان مانند بقیه داستان های این مجموعه آمیخته با زندگی شخصی کارگاه مرداک می باشد و از جذابیت داستانی بالایی برخوردار است و نکته جالب این که با توجه به ساخته شدن سریال و فیلم های متعدد از آثار مورین جنینگز (خالق اسرار مرداک ) کسانی که با مطالعه کتاب اسرار مرداک را دنبال کرده اند اذعان دارند که فیلمنامه نویسان هرگز نتوانسته اند جذابیت های داستانی اسرار مرداک را مانند کتاب برای بییننده به نمایش بگذارند از همین روی سری کتب اسرار مرداک یکی از رمان های پلیسی جذاب از دیدگاه مخاطبین ارزیابی شده است.
بگذار سگ ها را رها کنیم چهارمین کتاب از مجموعه اسرار مرداک است که برای اولین بار در ایران توسط انتشارات آریابان عرضه می شود .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی