زیست یازدهم تست کنکور
تخفیف

%15

زیست یازدهم تست کنکور (811)

(0)

5,950,000ریال

5,057,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1364

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زیست یازدهم تست کنکور

انتشارات خیلی سبز منتشر کرد:
کتاب زیست شناسی مقطع یازدهم شامل سه بخش درسنامه، تست های ترکیبی و پاسخنامه است.
درسنامه :
در این بخش در کتاب زیست شناسی یازدهم خیلی سبز به بررسی کامل کتاب درسی پرداخته شده است و شما دانش آموزان عزیز میتوانید با استفاده از نکات و یادآوری هایی که در این کتاب آمده است به همه مباحث کتاب درسی مسلط شوید. این بخش شامل مطالب کتاب درسی ، نکات کنکوری و مباحث تکمیلی است که بطور کامل و خط به خط ارائه شده است. در نگارش درسنامه سعی شده تا از جملات پیچیده و دشوار خودداری شود و لحن روان کتاب تا انتها حفظ شده باشد. همچنین نکات درج شده در درسنامه شما را در حفظیات زیست شناسی و مرور نکات مهم کمک می نماید.
تست ( تمرین ) :
بخش سوالات به دو قسمت پرسش های چهارگزینه ای و تست های ترکیبی تقسیم می شود که از متن درس انتخاب شده اند و با حل آنها هیچ گونه نگرانی را برای کنکور نخواهید داشت. تست های تالیفی کتاب مطابق با درسنامه کتاب زیست شناسی یازدهم پیش می رود و از نظر سطح کیفی و طراحی استاندارد و در سطح کتاب درسی است. اما تست های ترکیبی با توجه به کنکور و سطحی پیشرفته تر طراحی و تالیف شده است.
همچنین در این بخش تست های کنکور های سراسری سال های گذشته و تست های آزمون های کانون فرهنگی آموزشی قلم چی نیز ازائه شده است.
پاسخنامه
این بخش به دو قسمت تقسیم می شود.
پاسخنامه تشریحی: شامل پاسخ کلیه تست های کتاب میباشد. در این قسمت علاوه بر ارائه پاسخ صحیح، به بررسی سایر گزینه ها پرداخته می شود و سعی شده تا درستی و نادرستی هر سوال با ذکر دلایل ذکر شده باشد و تمامی گزینه های سوال به طور کلامل تجزیه تحلیل میگردد.
پاسخنامه کلیدی: پاسخ کلیه تست های کتاب به صورت خلاصه و در چند صفحه در این قسمت قرار دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی