30بوک
کتاب عمومی
هنر
عکاسی
عکاسی در سی ثانیه

عکاسی در سی ثانیه (شهر)

(0)
نویسنده:

2,300,000ریال

2,070,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
328

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عکاسی در سی ثانیه

انتشارات شهر منتشر کرد:
چرا اولین انسان با خوش شانسی تمام توانست عکس بگیرد؟ نقطه ی کور انسان کجاست و چرا متوجه آن نمی شویم؟ وقتی که می توان نسخه های اصلی را بی نهایت بار بازتولید و به شکلی بی نظیر دستکاری کرد، معنای صحت در هنر چیست؟ فراتر از مجموعه ای از چیزهای بی اهمیت، این کتاب تصویری بزرگ از معنای عکاسی را به تصویر می کشد.
عکاسی در 30 ثانیه رویکردی انقلابی برای فهمیدن 50 تا از جذاب ترین مفاهیم، تکنیک ها و فناوری هایی است که باعث شکل گیری عکاسی به این شکل هنری اش در حال حاضر شده اند. از علم تبدیل نور به اطلاعات دیجیتال تا مفاهیم فلسفی مانند تثبیت یک لحظه در زمان ایده های بزرگ در واحدهایی کوچک جای گرفته اند: دو صفحه، حدودا 300 کلمه و یک تصویر مربوط به متن در یک زمان. بسته ای از مشهورترین عکس ها؛ از ابتدایی ترین داگرئوتایپ ها تا آثار و زندگی نامه های عکاسان برجسته و معاصر. این تحلیل های مختصر و مفید، حس کنجکاویتان را برمی انگیزد و شما را به ایده های جدیدی در مورد دوربینتان، عکاسیتان و فرهنگ بصری ای که شما را دربرگرفته، می رساند.
سرپرست نویسندگان کتاب، برایان دیلگ، که از سال 2010 رئیس بخش عکاسی آکادمی فیلم نیویورک شده، فیلمساز، نویسنده، هنرمند و معلم است. او سخنگوی شرکت کانن بوده است و در حال حاضر جزء کارشناسان تصدیق شده ی فتوشاپ شرکت ادوبی و ویرایشگر عکس در شبکه ی ان بی سی و شرکت رالف لورن است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی