استراتژی تمرکز (کوچ هفتم)

(0)

1,980,000ریال

1,782,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
167

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب استراتژی تمرکز

انتشارات فراهنر منتشر کرد:
خودکارآمدی عنوان پروژه اصلی کارگاه روانشناسی خلاقیت و موفقیت در مجموعه آموزشی و پژوهشی فوتاب است. آثار مارتین میدوز نویسنده برتر وال استریت ژورنال بهترین دستمایه علمی، آموزشی و روانشناسی برای تقویت باورها و اعتماد به نفس در جویندگان موفقیت است. بی تردید با مطالعه گام به گام آثار مارتین میدوز زیر نظر تیم تخصصی فوتاب می توانید پروژه موفقیتتان را از همین حالا آغاز کنید.
استراتژی تمرکز چارچوبی است که من پس از اعمال ناخودآگاه فرایندهای مشابه در اهداف مختلف زندگی ام، ایجاد کردم. این چارچوب شامل چهار مؤلفه (که به زودی در مورد آنها بحث خواهیم کرد) و انبوهی از ابزارها، تاکتیک ها و نکاتی است که آنها را در این راه کشف کرده ام.
این استراتژی یک عادت معمولی نیست که بتوانید در عرض چهار هفته ایجاد کنید. همچنین طرحی گام به گام نیست که در هر موقعیتی قابل پیاده سازی و اجرا باشد، چرا که موقعیت ها نسبت به یکدیگر متفاوت هستند. اگر به ندای درونی خود گوش کنید و هرآنچه در این کتاب را برای خودتان مناسب می بینید و می توانید در زندگی خود استفاده کنید را در نظر بگیرید ، آنگاه می توانید بیشترین بهره را از این کتاب ببرید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی